כונס נכסים דירות
קרדיט pixabay

מגורים בדירה שכורה הם אחד הפתרונות הנפוצים ביותר בקרב האוכלוסייה הצעירה במדינה. רבים מעדיפים שלא להיות מחויבים למשכנתא אשר מפיחה בהם חששות ודאגה. מאידך, ישנם אנשים רבים אשר מבלים זמן רב בחיפוש אחר נכס מתאים לקנייה. כונס נכסים דירות מציע רשימה עדכנית ומאורגנת של נכסים אשר שייכים לבעלי חוב. הקנייה מכונס נכסים עשויה להיות השקעה משתלמת במיוחד וכדאי לעקוב אחרי הפרסומים השונים. מגזין נדלן מאתר למענכם עסקאות נדל"ן שונות ומאפשרת לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי והחשוב כך שתוכלו להחליט מה מתאים לכם.

כונס נכסים דירות – תהליך הקנייה

ככל שמדובר על מכירה שמתבצעת על ידי כונס נכסים דירות, הוא מתמנה על ידי בית המשפט ומכאן הוא יכול להתחיל את תהליך המכירה של הנכס:

  • בשלב הראשון יהיה עליו לתפוס את הנכס ולפנות אותו מהדיירים.
  • בהמשך יפרסם הכונס מודעה מסודרת שבה יפורט כל המידע הרלוונטי אודות הנכס. 
  • חשוב לדעת שעל הקונה הפוטנציאלי מטלת האחריות לבדוק את מצבו של הנכס על כל מה שמשתמע מכך. 
  • כל קונה המעוניין בקנית הנכס מציע הצעה לכונס ומצרף אליה את כל המסמכים הדרושים כולל מילוי של הטפסים שונים.
  • לאחר תום מועד הזמן שבו ניתן להגיש הצעות מתבצעת לעיתים התמחרות בין הקונים הפוטנציאליים. בסופו של דבר מחליט הכונס מי זכה בנכס.

מה חשוב לבדוק כשקונים נכס דרך כונס?

כאמור האחריות על בדיקת הנכס היא על הקונה בלבד וכדאי לערוך בדיקה מדוקדקת של הנכס בטרם מחליטים לממש את זכות הקנייה. אם הקונה יגלה פגם מהותי בנכס לאחר הקנייה, לא יהיה לו אל מי לפנות. מומלץ להיות בטוחים ולא להשקיע זמן ואנרגיה על משהו שאתם לא לגמרי בטוחים בו. 

גם אם זכיתם בנכס אין זה אומר שלא צפויות הפתעות שונות. הכול עלול להשתנות מסיבות שונות ולכן כדאי להיעזר בחברה אשר יש לה את כל המידע הדרוש על מנת לאפשר לכם להגיע אל העסקאות הטובות והאיכותיות ביותר. בימים כתיקונם מתבצעות עסקאות רבות ברחבי הארץ ולא כדאי לפספס את העסקה שלכם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here