בתים למכירה מכונס נכסים
קרדיט pixabay

רכישת בית או דירה בישראל היא חלומם של תושבים רבים. יש החוסכים כסף במשך שנים במטרה לקנות נכס משתלם שישמש אותם ואת צאצאיהם לטווח ארוך. קיימות דרכים רבות לרכוש בית, ואחת מהן היא קניית בתים למכירה מכונס נכסים. אם אתם מעוניינים בביצוע רכישת נכס בשיטה זו, אך אינכם יודעים היכן להתחיל, יש חברה אחת שתעמוד תמיד לצדכם – מגזין נדלן. כאן תוכלו לקבל ייעוץ איכותי במטרה לבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר.

בתים למכירה מכונס נכסים – מדוע כדאי לעשות זאת?

התפקיד העיקרי של כונס הנכסים הוא להשתלט על נכסים משועבדים ולמכור אותם לנושים, בהתאם לצו בית המשפט, כמובן. רבים רואים בנכסים כאלה הזדמנות לעסקה טובה. ואכן, קיימים כמה יתרונות משמעותיים לרכישת בתים מכונס נכסים שכדאי להביא בחשבון:

  • נכס זול יותר – נכסים הנמכרים על ידי כונס נכסים נחשבים לזולים יותר, בייחוד אם הם מצויים באזור בלתי מבוקש. 
  • ביטחון – הרכישה מכונס מעניקה ביטחון לרוכש, מכיוון שמדובר בנכס שעבר את בדיקתו של בית המשפט. עם זאת, יש לדעת כיצד להתנהל עם הכונס כדי לוודא שהעסקה משתלמת.
  • אין חובות – בית שנתפס על ידי הכונס נוקה מחובות והלוואות, ולכן הרוכש יכול להיות סמוך ובטוח שהוא משלם את המחיר של שווי הנכס ללא "הפתעות" בהמשך. כמו כן, לא קיים חשש שהנכס ישועבד שוב.

לדעת להתנהל מול הכונס

למרות היתרונות שברכישת בתים למכירה מכונס נכסים, אחת הסוגיות הנפוצות העומדות בפני הרכישה היא למי פונים בעת בעיה. העניין הוא שכאשר קונים נכס מכונס, אין אחריות על הרכישה ולא קיימת אפשרות לנהל משא ומתן ולחתום על החוזה. אם בכל זאת החלטתם לרכוש דירה או בית בדרך זו, כדאי לפנות לחברה מקצועית אשר יכולה לסייע לכם להתנהל מול הכונס. 

לחברה מנוסה בתחום זה יש אתר אינטרנט שדרכו ניתן ליצור עמה קשר או להשאיר פרטים. האתר כולל גם רשימה מפורטת של נכסים המצויים בחסותו של הכונס. כך שכל שיש לעשות הוא לבחור את האזור ואת סוג הנכס ולהשאיר פרטים באתר. הנציג יחזור אליכם במהרה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here