קניית בית מכונס נכסים
קרדיט pixabay

קניית בית מכונס נכסים הופכת לנפוצה יותר ככל שעובר הזמן. אנשים לא מעטים מעדיפים לקנות דירה מהכונס ובכך לזכות ביתרונות כמו קניית דירה במחיר זול וללא חובות נוספים. מגזין נדלן מסייע לכם להגשים את חלומכם הגדול ומספקת את הדרכים היעילות ביותר לרכישת דירה.

קניית בית מכונס נכסים – איך עושים זאת

אם אתם מעוניינים לרכוש דירה או בית מכונס, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • לבחור את הנכס המבוקש – לפני הרכישה, כדאי להחליט על סוג הנכס שאתם מעוניינים לקנות: דירת קרקע, דירה בקומה עליונה, בית פרטי, משרד או חנות. מומלץ לחפש את הנכסים באתר אינטרנט המציע קניית בית מכונס נכסים.
  • בקשו פרטים נוספים – לאחר שבחרתם את הנכס שלכם, חשוב לדבר עם הכונס ולקבל את כל הפרטים הרלוונטיים. 
  • קבעו פגישה – חשוב להיפגש עם הכונס פנים מול פנים כדי לוודא את כל הפרטים ולסגור עסקה.
  • מגישים את ההצעה – לאחר שסגרתם עם הכונס את כל הפינות, חשוב להגיש הצעה לרכישת נכס, תוך צירוף ערבות בנקאית או המחאה בשווי של 10 אחוזים מההצעה עצמה.
  • מתייעצים עם חברה מקצועית – כדי לבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות לאנשים המתמחים בתחום ולקבל ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים את הנכס

קניית בית מכונס נכסים צריכה להיעשות במחשבה תחילה. ראשית, בדקו את מיקום הנכס. האם הוא ממוקם בשכונה טובה? עניין זה חשוב משתי סיבות. במקרה שבו תרצו לגור בבית שאותו אתם רוכשים, תוכלו לגור ליד שכנים איכותיים יותר. דבר שני, לדירה הממוקמת במקום טוב יש ביקוש גדול יותר וכך תוכלו להעלות את מחירה, אם תרצו להשכיר אותה. שנית, כדאי לבדוק את מצבו של הנכס לפני הרכישה. האם מדובר בדירה זולה אשר דורשת שיפוץ? במקרה זה אתם עלולים לגלות כי השיפוץ יעלה יותר ולא ישתלם לכם, ולכן ייתכן שכדאי לחפש דירה יקרה יותר, אך איכותית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here