נכסים מכונס נכסים
קרדיט pixabay

בעל נכס נחשב לאדם אמיד, ולא בכדי. בין אם אתם משכירים דירה, בית או חנות, אתם זוכים להכנסה פסיבית נאה. זהו אחד היתרונות בנכס פרטי, ומסיבה זו אנשים לא מעטים מתעניינים ברכישת נכסים מכונס נכסים. צוות של יזמי נדל"ן ממגזין נדלן ילווה אתכם בעת רכישת הנכס וידאג שתקבלו את ההצעה המתאימה ביותר. תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים בחברה: מציאת הזדמנויות נדל"ן משתלמות, רכישת מגרשים, התנהלות מול בית המשפט כדומה. 

נכסים מכונס נכסים – מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים את הנכס

לצד התייעצות עם אנשי מקצוע, חשוב להפעיל שיקול דעת בבחירת הנכס ולפני החתימה על ההסכם עם כונס הנכסים. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • בודקים את הנכס – לפני כל רכישה, חשוב לבדוק את הנכס לפרטי פרטים. כך תוכלו לבדוק אם מדובר בנכס איכותי, או בדירה הרוסה ברובה שיש צורך לשפץ לפני שניתן יהיה להשכירה. 
  • לבקש היתרי בנייה – לעתים יש חריגות בנייה בנכס שיכולות ליצור בעיות בהמשך, כאשר תרצו להרחיב את שטח הנכס או למכור אותו. 
  • קונים מכונס נכסים מורשה – לפני רכישת נכסים מכונס נכסים יש צורך לבדוק שאכן מדובר בכונס שהוסמך על ידי הרשות המשפטית.
  • עימדו על זכויותיכם – חשוב לעגן את הזכויות שלכם על הנכס: יש לרשום את הנכס בטאבו ולשלם את המיסים הרלוונטיים, שהם מס מכירה, מס שבח ומס עירייה.

מדוע כדאי לקנות דירה מכונס

הכונס מוכר נכסים משועבדים שהוצא נגדם צו מבית המשפט. משום כך, כל הרוכש נכסים אלה אינו צריך להתמודד עם חובות והלוואות שהותיר אחריו בעל הנכס. נוסף על כך, עסקת כונס נכסים נחשבת לזולה יותר ובטוחה יותר, שכן היא כוללת את אישורו של בית המשפט. 

עם מי כדאי להתייעץ בנושא

גם אם החלטתם לרכוש דירה מכונס נכסים, אל תמהרו לפנות לכונס הראשון שאת שמו אתם מוצאים באינטרנט. ראשית, ערכו סקר שוק ומצאו חברה שיכולה ללוות אתכם בכל התהליך. שנית, כדאי לבקר באתר של החברה המומלצת ולבחון את סוגי הנכסים הקיימים. אם אתם מבחינים בנכס מתאים, תוכלו לבחור בו ולהשאיר פרטים אישיים. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here