קניית בית חדש – היא גם שאלה של מיסוי ורגולציה
קרדיט: Freepik

לא כל מי שיכול לרכוש לעצמו בית, יודע בדיוק איך כדאי וצריך להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר. על אחת כמה וכמה אם אתם נדרשים לתשלומי מיסים כאלו ואחרים כמו למשל מס שבח על הנכס, ואתם רוצים לחסוך בצורה משמעותית בעלויות. בסיטואציה כזו, חשוב להבין מהי המשמעות של מס שבח ואיך אפשר לצמצם את העלות או לכל הפחות לקבל זיכוי, והכל בזכות הידע של אנשי חברת Tax4Me שיכולים להיות לכם לעזר.

ההגדרה של מס שבח בעיניי החוק

החוק הישראלי מחייב כל עסקה של רכישה או קנייה של נדלן בישראל, בכמה וכמה סוגים של תשלומי מיסים כאשר המשמעותי ביותר שבהם הוא מס שבח. ישנן כמה מדרגות מס שבח שייקבעו על פי הפרמטרים הייחודיים של הרכישה ושל הקונים. והתוצאה בסופו של יום היא הוצאה משמעותית נוספת לצד ההוצאה של רכישת הנכס עצמו. בדיוק מהסיבה הזו, הרוכשים הפוטנציאלים של נכסים בישראל ינסו למצוא את כל הדרכים לשפר את תמונת המצב מבחינתם ולקבל כמה שיותר הקלות במס.

האם ניתן לקבל החזרים על מס השבח?

החזר מס על מס שבח היא נקודה מורכבת מאוד, אבל בהחלט אופציה שיכולה לעלות על השולחן בשלב כזה או אחר. במיוחד, אם המצב האישי שלכם הוא שונה ממשפחות אחרות ואתם זכאיים לקבל הטבות נוספות מהמדינה בגין המהלך. החוק מגדיר מי הם האנשים ובאילו סיטואציות יש היתכנות לקבלת החזרי מס, ומשום כך צריך ללמוד לעומק את החוק ואת דרישותיו.

תכנון ועבודה עם מומחים מקצועיים – היא הבחירה הנכונה

כמו שאתם היכולת לתכנן את תשלומי המס שלכם בנוגע לנכסים וקניית דירות, היא תולדה של היכרות עמוקה עם החוק. בוודאי אם אתם נדרשים לשלם מס שבח על דירה שניה יש צורך לפעול בצורה מסודרת ואחראית ולהיעזר בידע ובניסיון של אנשי מקצוע אשר מכירים לעומק את התחום ויודעים איך לעזור לכם לתכנן את הקנייה שלכם שלב אחרי שלב. אז אל תחכו לרגע האחרון, ושוחחו עם המומחים שיעזרו לכם בעתיד לבוא.

הצוות המקצועי של חברת Tax4Me מציע למגוון רחב של לקוחות בכל רחבי הארץ לקבל את הליווי המיומן והמנוסה ביותר בתחום שבו יש כל כך הרבה מידע מקצועי זמין. על בסיס שנים רבות של היכרות עם עולם הנדלן הישראלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here