דירות מכונס נכסים חינם
קרדיט pixabay

כל מי שמחפש דירה להשקעה יוכל לנקוט במספר דרכים על מנת לאתר נכס כזה. אפשר כמובן לפנות אל השוק הפרטי ולנסות לחפש נכס או דירה שמתאימה לצרכים שלו. במקרים רבים מחירה יהיה יקר ולא משתלם. קניית דירות מכונס נכסים חינם עשויה להוות פתרון משתלם ביותר, שכן דירות אלו נמכרות בדרך כלל במחיר נמוך משווין בשוק הנדל"ן. מגזין נדלן מציע אפשרות נוחה ואמינה לקבלת מידע רב אודות נכסים שנמצאים בתהליך של כינוס. כל מי שמחפש דירה או נכס כל שהוא לקניה, כדאי שיכנס לאתר האינטרנט של החברה, ירשם ויתחיל לקבל מידע רלוונטי על עסקאות אשר מתאימות למה שהוא הגדיר. 

אילו טפסים צריך לשלוח כדי לבצע עסקת דירות מכונס נכסים חינם?

כאשר מדובר על הצעת מחיר לנכס שנמצא בכינוס נכסים ישנם כמה דברים שצריך לצרף לבקשה:

  • יש למלא את טופס ההצעה אשר מופק על ידי המכרז. בו יש למלא את כל הפרטים המדויקים.
  • שיק בנקאי על סך 5%-10% משווי העסקה. אם הזוכה חוזר בו אז קיים סיכוי לאיבוד של הכסף הזה.
  • חוזה אשר כולל את כל פרטי ההתקשרות של שני הצדדים. 

התהליך עשוי  להתמשך זמן רב, אך בסופו של דבר הוא יהיה משתלם לשני הצדדים.

רכישת דירות מכונס – מה הכוונה?

אנו רגילים שכל שירות שמוצע לנו גובים עליו תשלום כל שהוא, אך ישנם מקומות שמגישים את השירות בחינם. אין זה אומר שהשירות הוא פחות טוב או לוקה בחסר, במקרים רבים מה שמניע חברה זו או אחרת לספק שירות בחינם הוא אידיאולוגיה כלשהיא ואמונה בצדקת הדרך. דירות מכונס נכסים חינם הכוונה היא שהמידע על העסקאות יינתן בחינם וזו כבר סיבה טובה לפנות לחברות שמציעות שירות כזה. 

בכל מקרה בקבלת מידע מאתר זה או אחר כדאי לאשש אותו ולבדוק שהוא אכן אמין. חברות אשר נמצאות זמן רב בשטח יודעות לספק לנו מידע רב ואנו יכולים לסמוך עליו ללא חשש. כונס נכסים אשר מעוניין להאיץ את מכירת הנכס יפנה בעצמו לחברתו אלו ויבקש לפרסם את עצמו על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים שיבואו לראות את הנכס. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here