האם כדאי להשקיע בדירות בחיפה?

חיפוש אחר ההזדמנות הבאה בנדל"ן היא דבר מוכר בתחום אולם ישנם גם יזמים רבים המתחילים את דרכם בתחום ומחפשים אחר דירה טובה להשקעה, שתהיה ממנה תשואה סבירה פלוס וביקוש גבוה כך שלא יצטרכו לחפש שוכרים זמן רב. דירות כמו אלו ניתן למצוא בשפע בעיר חיפה אומר לנו מיקי קודה – סוכן נדל"ן בכיר ומנוסה בתחום. לחיפה יש יתרונות רבים בענייני הנדל"ן, יש ביקוש רב לדירות בעיר והעיר נחשבת לעיר הבירה של הצפון ולעיר המרכזית באזור זה. העיר מונה כ-280 אלף תושבים ועבור תושבי הצפון המחפשים עבודה ככל הנראה ימצאו אותה יותר בחיפה מאשר בערים הקטנות. לצד כל אלה יש כמה יתרונות נוספים במציאת דירות בחיפה למכירה.

היתרונות של השקעה בדירות בחיפה:

  • אוניברסיטת חיפה והטכניון – כאשר רוצים לקנות דירה להשקעה צריך לחשוב על קהל היעד הפוטנציאלי להשכרת הדירות. מלבד העובדה שיש מקומות עבודה רבים בחיפה ואנשים רבים עוברים לעיר כדי למצוא עבודה ולחסוך כסף הרי שיש גם סטודנטים רבים הזקוקים לדירה בחיפה למהלך שנות לימודים במרכזי הלימוד הנחשבים של אוניברסיטת חיפה והטכניון. 
  • מרכז תחבורה ותרבות – כאשר יש תשתיות מתקדמות, תחבורה ציבורית ענפה (גם כמה תחנות רכבת, גם תחנה מרכזית לאוטובוסים, גם מטרונית וגם מוניות) אז קל יותר לשווק את הנכס לקהל רחב יותר של אנשים. כמו כן בעיר תוכלו למצוא מוזאונים, מסעדות, מועדוני בילוי, קניונים גדולים משופעים, נמל חיפה, חוף רחצה ועוד. 
  • דירות במחירים אטרקטיביים – בחיפה תוכל למצוא דירות במחירים מוזלים ביחס למקומות רבים אחרים. בצפון המשופע במושבים ויישובים רבים ייתכן והדירות יהיו במחירים גבוהים ביחס לאיכות החיים של אותו מושב ולכן חיפה משלבת בין איכות חיים לדירות מוזלות בשל הסביבה העירונית. מה שמושך משקיעים רבים וכן אנשים רבים לרצות לרכוש דירה בעיר, להשקעה או מגורים. 

דוגמאות של דירות בחיפה למכירה:

  • באזור הכרמל המערבי, רחוב דרך הים – דירת 4 חדרים רק ב1.395 מיליון שח.
  • באחוזה ברחוב ויתקין, דירת 4 חדרים גדולה של 114 מ"ר מעוצבת ומסוגננת ב1.865 מיליון ₪.
  • ברמת חן, דירת פנטהאוז עם מפלס, 6 חדרים, דירה ענקית 160 מ"ר משופצת כחדשה ב2.28 מיליון שח. 

תיווך בחיפה של נכסי נדל"ן משתלמים במיוחד:

מיקי קודה עוסק כבר שנים רבות בתחום הנדל"ן. תיווך בחיפה ייעשה על ידו בדרך כלל ואם אתם מחפשים דירה למגורים או להשקעה בעיר תוכלו להתרשם מעשרות דירות בתיווכו של מיקי בעיר. צרו קשר באתר https://www.nadlancoda.co.il או בטלפון 052-6440124 ונשמח לקבוע פגישה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here