portal-asakim.com
קרדיט pixabay

כונס נכסים הוא האדם שתופס נכסים משועבדים ומוכר אותם כדי להיפטר מהחובות. רבים רואים ברכישת דירות מכונס נכסים בבאר שבע הזדמנות פז, שכן לא פעם מדובר בדירות זולות המנוקות מכל חוב, דירות שהכונס מעוניין למכור בהקדם.

דירות מכונס נכסים בבאר שבע – מדוע כדאי לקנות דירה בבירת הנגב

הבוחרים להשקיע בדירה בבאר שבע, נהנים מיתרונות רבים:

  • דירה במיקום זול – העיר הדרומית והמרוחקת מעט זולה יותר מערים אחרות כמו תל אביב או חיפה. כך, ניתן לנצל את ההזדמנות ולרכוש דירה במחיר משתלם, בייחוד אם מדובר בקניית דירות מכונס נכסים בבאר שבע.
  • לא רחוק מהמרכז – היום אנו נהנים מתחבורה ציבורית בין עירונית נוחה. כך, אנשים רבים הגרים בבאר שבע מגיעים לעבודתם במרכז תוך זמן קצר. בה בעת, הם יוצאים נשכרים מדירה זולה אך איכותית בדרום ומעבודה משתלמת בתל אביב והסביבה.
  • עיר של סטודנטים – בבאר שבע ישנם מוסדות לימוד שונים כמו אוניברסיטת בן גוריון בנגב ומכללות לרוב. סטודנטים רבים מחפשים לשכור דירות לכל תקופת הלימודים. משום כך, כדאי לרכוש נכס וליהנות מהכנסה פסיבית.
  • יש עבודה בעיר – יותר ויותר מקומות עבודה נפתחים באזור הדרום בכלל ובבירת הנגב בכלל. משום כך, קיים ביקוש לדירות שכורות בבאר שבע. כמו כן, באר שבע הולכת ומתפתחת, ובה קיימים מרכזי קניות ובילויים, מרכזי ספורט וחוגים, תיאטרון ועוד. 

קונים דירה מכונס נכסים

כאשר אתם רוכשים דירה מכונס, חשוב לעבוד לפי השלבים. ראשית, יש למצוא את הנכס המבוקש באתר האינטרנט ולברר פרטים על הנכס שאתם מתכוונים לרכוש. שנית, כדאי לקבוע פגישה עם הכונס במטרה לוודא שמדובר באיש מקצוע ועל מנת לתאם ציפיות לגבי המחיר והליך הרכישה. לאחר הפגישה, יש להגיש הצעת מחיר בצירוף ערבות בנקאית בשווי של 10 אחוזים מסכום העסקה. נוסף על כך, תזדקקו לשירותיהם של עורכי דין טובים כדי להוציא את העסקה אל הפועל. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here