בניית מרפסת שמש בצפון

בבנייני מגורים רבים אין עדיין מרפסת כלל. לא מרפסת שמש ולא מרפסות מסוגים אחרים. כאשר מדובר בדירה בבניין שאין לה מרפסת, אתם למעשה מקבעים את עצמכם לחיים בתוך הדירה והשהייה בבית הרבה פחות נעימה מאשר בדירה עם מרפסת שמש. זו גם הסיבה מדוע כל בנייני המגורים החדשים הנבנים כיום כבר כוללים מרפסות ואפילו כאלה מרווחות ונעימות המשדרגות משמעותית את ערך הנכס ואת איכות חייהם של הדיירים. בחיפה ובצפון בכלל יש בנייני מגורים רבים עם דירות ללא מרפסות שמש. חברת אלד מספקת שירותי בניית מרפסות שמש ללקוחותיה בחיפה וברחבי הצפון בכלל, כולל התכנון המקדים והגשת הטפסים לקבלת היתר מהעירייה לצורך בניית המרפסת. 

מתי נרצה להוסיף מרפסת שמש?

הוספת מרפסת שמש תהיה בדרך כלל באותם בניינים ישנים שאמרנו. כיום קשה יותר לקבל היתרים לתמ"א 38 ותוכניות כאלה ואחרות לשיפור מבנים ישנים אולם אפשרי בהחלט לקבל היתר לבניית מרפסת שמש, מרפסות תלייה וסוגי מרפסות שונים שיכולים להתאים לאותו מבנה מגורים. ישנם גם בתי קרקע רבים הכוללים 2 קומות ורוצים להוסיף מרפסת לקומה השנייה ואולי לשווק אותה כיחידת דיור נפרדת.

הוצאת היתר בניה:

הוצאת היתר בניה היא חלק בלתי נפרד מבניית מרפסת לדירה שלכם. כמו כל תוספת בנייה יש הצורך להכין תכנות אדריכלי של התוספת ולהגיש את הטפסים והבקשה לאישור של המועצה המקומית או העירייה שהנכס משתייך אליה. מדובר בהליך ביורוקרטי שאם לא נעשה כמו שצריך יכול להיגרר לכמה הגשות שיעלו לכם עוד כסף, עוד זמן ועוד כאב ראש והתעסקות. לכן חשוב לתת לאיש מקצוע להגיש את האישורים ולספק לכם את כל השירות במקום אחד.

הרחבת מרפסות בצפון – היתרונות:

  • העלאת ערך הנכס – אחד היתרונות הגדולים ביותר של הרחבת מרפסות בצפון היא שמדובר בהרחבת השטח של הבית, גם אם מדובר בשטח חיצוני. הוספת מרפסת אוטומטית מעלה את ערך הדירה והשווי שלה כך שגם במקרה של השבחת דירה או מכירה עתידית ניתן ליהנות מפירות ההשקעה שלכם במרפסת.
  • אפשר לצאת החוצה – להיות סגורים בבית כל היום זה לא בריא ולא נעים. גם אם אתם גרים בקומה רביעית או חמישית לדוגמה, תוכלו לצאת אל המרפסת וליהנות מהשמש, מהאוויר הצח ולעשות זאת בפינה משלכם שרק בני הבית יכולים לגשת אליה. 
  • גידול צמחיה – בדרך כלל מרבית הצמחים זקוקים לחמצן ואור השמש כדי לגדול ולפרוח. בתים עם מרפסות יכולים גם לגדל מעט צמחיה בשביל ההרגשה הטובה.

חברת אלד יזמות ובניה תשמח לבנות לכם את מרפסת החלומות שלכם. צרו עמנו קשר באתר https://alad.co.il או בטלפון 04-8229404 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here