ניהול ופיקוח בניה על ידי חברה חיצונית

בכל דבר הנחשב לפרויקט בנייה, החל מבתי מגורים, בנייני משרדים, מבנים שונים אחרים, כבישים ואינספור דברים אחרים – ישנה חשיבות אדירה לכל מה שקשור לתכנון ההנדסי של התשתיות ושל המבנים וחשיבות יותר גדולה לניהול ותפעול שוטף קפדני של העבודה. על מנת שהעבודה תתבצע כראוי יש הצורך לבצע מעקב יומיומי ולנהל רישום יומן עבודה מסודר מול קבלני הבנייה שכן כיום זה לא מספיק להסתמך על קבלן הבנייה שלכם אלא שחשוב לעקוב אחרי כל מה שמתרחש במהלך הבנייה. השירות הנפוץ ביותר לגופים הפרטיים היא כאשר אנו בונים דירה, דבר הנחשב לפרויקט רציני שמושקע בו כסף רב, ואנו רוצים לוודא שהכול נעשה בצורה נכונה, לפי התכנון ההנדסי שאושר על ידי מחלקת הבנייה במועצה/בעירייה המקומית. אל תיתנו לאף קבלן לחסוך עליכם ולסכן אתכם כדי שהוא יכניס עוד כמה שקלים לכיס. סקוודקס כאן לשירותכם.

מהו בעצם שירות ניהול ופיקוח בניה ומדוע הוא חשוב?

שירותי ניהול ופיקוח בנייה חשובים מאוד בכל עבודת בנייה, במיוחד בעת בניית בניין מגורים חדשים או בית קרקע חדש. בעת בנייה של פרויקט חדש יש צורך בקבלת ההיתרים הנדרשים לבניית המבנה. היתרים אלו מציגים בין היתר את גודל שטח הבית/הפרויקט הצפוי להיבנות, תכנון היסודות של המבנה, עובי הקירות ועוד. לאחר שלב התכנון וקבלת ההיתר, כאשר מתחילה להתבצע עבודת הבנייה חשוב מאוד לבחון את העובדים, את הקבלן ואת תהליך העבודה. אתם לא רוצים לגלות שחתכו לכם חצי מטר מכל צד מגודל הבית כדי לחסוך בעלויות הבנייה או שהמרפסת קטנה יותר וכו'. מפקח בנייה חיצוני ינהל את העבודה בצורה מקצועית, את המעקב כמו שצריך אחרי שלבי העבודה ויוודא שהכול מתבצע כמו שצריך לפי התוכניות. שאין טעויות, אין תקלות, שלא מנסים לחסוך עליכם, שכל התשתיות יהיו במקומם לפי התכנון,ש עובי הקירות יהיה כמו שצריך, שהמבנה יהיה בטוח לשימוש ומפני מפגעים שונים ועוד.

אילו שירותים נוספים חשובים במהלך תכנון ובנייה?

ייעוץ הנדסי – חברת סקוודקס מספקת גם שירותי ייעוץ הנדסי מקצועיים לפיתוח, אדריכלות ובנייה של מיזמים שונים. הצוות המנוסה שלנו יוכל לספק לכם שירותים ייעוץ מקצועיים השמים דגש על הקדמה הטכנולוגית, בטיחות והשמת הלקוח במרכז.

בנוסף מספקת החברה גם שירותי בקרת איכות בבניה אשר תבדוק את טיב איכות הבנייה, חומרי הגלם, הבטיחות והעבודה המתבצעת במקום, בין אם מדובר בכבישים ותשתיות וכמובן גם במבנים שונים. צרו קשר באתר http://squadex.co.il או בטלפון 02-6517557 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here