קרדיט - Canva

מה הוא תיווך יוקרה?

אחד הדברים הכי חשובים ביותר בחיים של כל אחד מאיתנו, הוא קורת הגג שנמצאת מעל הראש שלנו כל לילה כאשר אנחנו הולכים לישון. בדרך כלל אנשים יעבדו כל חייהם בשביל שיהיה להם את ההון התחלתי לרכישת דירה, כמובן עם משכנתא. במצב שבו נמצא שוק הדיור בישראל, כאשר המחירים עולים כל שנה בכמה אחוזים, השגת דירה נהיית משימה קשה יותר ויותר ככל שהמחירים ממשיכים לעלות. מנגד, ישנם אנשים שמרוויחים מעליית המחירים ומתעסקים בקנייה ומכירה של נדלן יוקרה, ובכך בעצם מפיקים רווח מאותן עסקאות יוקרה. תחום זה נקרא תיווך יוקרה ובמסגרתו מועברים מיד ליד נכסים בעלי שוויה גבוה כמו וילות ואחוזות.

אילו נכסים קונים ומכורים בתיווך יוקרה

במסגרת עסקאות תיווך יוקרה אפשר למצוא מגוון רחב של נכסים בשווי מאוד גבוה. נכסי יוקרה הם לרוב בעלי מאפיינים יוקרתיים, למשל אחוזות או וילות עם בריכה, מגרשי ספורט ועוד. בנוסף, נכסים כאלו יכולים להיראות כמו כל בית אחר מבחוץ, אך עצם המיקום שלהם באזורים הגיאוגרפיים הכי מבוקשים הופך אותם לבעלי ערך גבוה. בישראל האזורים המבוקשים ביותר הם במרכז הארץ, למעט שכונות יוקרה אחרות כמו שכונת דניה בעיר חיפה. אם נרצה לחפש בתים למכירה בהרצליה פיתוח, נוכל לפנות לחברה שמתעסקת בתיווך יוקרה, על מנת לבצע עסקת רכישה של נכס מסוג זה.

אילו נכסי יוקרה שונים קיימים בשוק בישראל כיום

ערים כדוגמת הרצליה, תל אביב וכפר שמריהו הן דוגמאות טובות למקומות בעלי ביקוש גבוה בישראל.כשאנחנו מדברים על יישובים קטנים ויוקרתיים כמו סביון, נכסי יוקרה יכולים להיות וילות גדולות עם בריכה. אם מנגד נדבר על עיר גדולה כמו תל אביב והרצליה, נכסי יוקרה יכולים להיות דירות ולא וילות, זאת עקב המיקום הגיאוגרפי היוקרתי שלהן. אם נרצה לרכוש דירות יוקרה בתל אביב למשל, מומלץ לפנות לסיוע של חברת תיווך נכסי יוקרה שמתמחה בקנייה ומכירה של נכסים כאלו. איש מקצוע  מנוסה בתחום ישיג את העסקה הטובה ביותר בשבילכם לגבי נכס שאתם מעוניינים בו. חברת NYG מארק בע"מ היא חברת תיווך תחת מיקור חוץ שעושה שיווק ליזמים. המטרה שלנו היא להביא את הכלים שמביאים מכירת יד ראשונה להטמיע הכל במכירה לנכסים יד 2. אנחנו פונים לאנשים שרוצים למכור דירה ורוצים לשנות אותה. אנחנו מצד אחד פונים למוכרים פעם אחת, עושים סריקה והדמיה ורוכשים פוטנציאליים. מהצד השני אנו גם חברת תיווך שפונה לרוכשי דירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here