קרדיט Canva

מי שאינו מעוניין בהשקעות נוספות בשוק ההון מעבר לקרנות הפנסיה שהוא כבר מחויב בהן, יכול לדאוג לעצמו לתזרים מזומנים על ידי השקעות בנדל"ן מסחרי בעיקר. נדלן מסחרי הוא מגוון הרבה יותר מאשר נדלן למגורים ואפשר למצוא אותו במרכזי עסקים כמו בתי עסק, בתי אוכל, משרדים וחנויות, אולמות ומקומות בילוי שונים. שטחים מסחריים להשכרה שנחשבים פופולריים באמת הם מבוקשים מאוד וזה מתבטא במחיר.

קשה מאוד למצוא נכסים שנסחרים עדיין מתחת לערך האמיתי שלהם אבל את זה יכולים לדעת רק מי שבאמת מתמחה בנדל"ן מסחרי ומי שעוסק בתחום הזה כבר שנים ורואה את השינויים והתנודות שיש במחירים. כדי למצוא נכסים שנחשבים למציאות אמיתיות או אפילו להשקעות כדאיות בעסקה שווה, מומלץ להיעזר במומחים בתחום שבודקים את הצרכים שלכם ומוצאים לכם נכס שמתאים לכם במדויק. מתווכת הנדלן אילנה ארליכמן עושה זאת כבר שנים רבות למען לקוחות רבים שמחפשים נכס טוב להשקעה.

אזורי הביקוש הפופולריים תמיד

אחד החוקים הברורים בהשקעות נדלן הוא שאזורים פופולריים שעובדים כך כבר שנים לא יאבדו מהאטרקטיביות שלהם ולכן כל נכס מסחרי שם מבטא במחירו את הביקוש הזה. כשאתם מחפשים משרדים להשכרה בבורסה או משרדים לרכישה בבורסה או בבני ברק במתחם הבי.בי.סי. תמצאו מגדלים מודרניים ומשוכללים וגם בניינים ישנים שבהם יש מספיק ביקוש למשרדים. אם אתם רוצים לשכור או לרכוש משרד  כדאי לכם לקחת בחשבון את המצב של הבניין ואת הביקוש לו כך שכאשר אתם מקבלים הצעה טובה כדאי אולי לנצל אותה בהקדם ולא להחמיץ נכס טוב להשכרה או לקנייה. השיקולים הנוספים צריכים להיות קרבה למקומות החשובים לכם כמו מוסדות וגופים שאתם אתם עובדים הרבה ונוח לכם שהם בקרבת מקום, וגם נגישות גדולה גם לעובדים שלכם וגם ללקוחות שלכם. אם אתם מחפשים נכס ליד אנשי מקצוע כמוכם יש לזה גם ביטוי במחיר המשרד בגלל השיקול היוקרתי וכמובן המיקום.

פונים למומחים

היעזרות בתיווך מסייעת לכם להגיע לנכס המדויק בזמן הקצר ביותר בין אם זה לקנייה או השכרה, מתווך נדלן ובמיוחד בתחום המסחרי מכיר את כל הנכסים הטובים באמת שמומלץ לבדוק. אם אתם רוצים להשקיע בנדלן מסחרי ויודעים מהי המטרה שלכם, אי אפשר להתפשר על חיפוש נכס מבלי לדעת עליו כל מה שצריך לדעת מבחינת מעמדו והבעלות עליו,הפיתוח באזור, החוזקות והחולשות של הנכס לפי המטרה שלכם. תיווך נדל"ן מסחרי הוא ענף שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף מצד אחד, ולעזור לכם להרוויח הרבה יותר מצד שני בבחירה נכונה של הנכס שאתם קונים ומשקיעים בו. המתווכת אילנה ארליכמן מציעה לכם את שירותיה מהיכרות קרובה עם ענף הנכסים המסחריים והאזורים בהם היא מתמחה כבר שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here