עסקת קומבינציה מיסוי
Credit: Pixabay.com

הדבר הכי קל שאפשר לעשות כאשר מתכננים לקנות דירה חדשה הוא לקחת את ההחלטה. אבל מהרגע שבחרתם לקחת החלטה ולהתחיל לחפש דירה, יש עוד כל כך הרבה משימות ומטלות שצריך להשלים, והן כולן חשובות בשביל שאתם תוכלו להיכנס לבית שלכם בהקדם האפשרי. בין היתר, אחת המשימות הכי מרכזיות שאתם צריכים לתת עליהן את הדעת היא הפנייה לעזרתו של עורך דין מקצועי ומיומן מהצוות של משרד עורכי הדין בוזגלו כדי לתכנן את תהליך הרכישה ולהתאים פתרונות מיוחדים לצרכים שלכם.

האחריות תשלכם היא לחפש את הצוות המקצועי המתאים

כשאתם מחפשים דרכים לרכוש דירה אתם בעצם לוקחים אחריות על החיים שלכם ומנסים לשפר את פתרונות הדיור בהתאם להציע שקיים בשוק. בין שמדובר על דירה קיימת ובין שמדובר על קרקע שאתם צריכים לקנות, העבודה עם עורך דין דיני מקרקעין תהיה חלק חשוב לאורך הדרך מבחינתכם. קודם כל משום שאתם צריכים לקבל החלטות בפועל בנוגע לתכנון החוזה. ומעבר לכך משום שיש צורך לנהל משא ומתן משפטי עם הצד השני.

בנייה של חוזה הקנייה – שומרת על הזכויות

בתהליך העריכה של חוזה לקנייה או מכירה של דירה, יש לא מעט סעיפים שאתם ממש לא מכירים. בגלל שאין לכם את הידע המשפטי ובגלל שאתם חלק חשוב בתהליך, אז צריך לוודא מבעוד מועד שיש לכם עורך דין מכירת דירה אשר מסוגל לקרוא את הגרסאות השונות של החוזה, להסביר לכם מה היא המשמעות המשפטית שלו, ולהבטיח שכל התיקונים שאתם מבקשים להכניס לתוך החוזה מתקבלים או לכל הפחות עולים לסדר היום במהלך משא ומתן.

טיפול בענייני המיסוי בהקדם האפשרי

האלמנט האחרון והחשוב ביותר בכל עסקת נדלן, הוא המיסוי. למשל בכל מה שנוגע לתהליך החתימה על חוזה עסקת קומבינציה מיסוי יכול להיות גורם שמשנה לגמרי את התמונה מבחינת העלויות הסופיות לשני הצדדים. וזה עלול להיות אתגר כאשר מדובר על סכומים אסטרונומיים. כלומר כדאי לדון מבעוד מועד בהשלכות של המיסוי ולכלול אותן בחוזה בצורה מפורטת.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו יעזור לכם לתכנן את הרכישה של כל סוג של נכס נדלן שאתם רוצים לקנות, והכל בזכות שנים רבות של ניסיון בתחום ונכונות להתאים פתרונות ללקוחות שונים עם צרכים שונים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות למספר הטלפון 0732595615.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here