עורך דין לענייני נדלן
עורך דין לענייני נדלן

אם אתם רוכשים דירה או ממחזרים משכנתא או קורסים תחת הלוואות- אנשים ועסקים כאחד- יש מי שיעשה סדר עבורכם.
רבים לא יודעים מהי הלוואה כדאית, מהי השקעה נכונה ומאיפה בכלל מתחילים, "עד שאנחנו שמים להם מראה מול העיניים. ומציעים להם תנאים טובים יותר שלא ידעו כלל שקיימים"
כך פוסק אביב הייט, כלכלן ושמאי, יועץ נדל"ן ומשכנתאות ובעלי חברת דונם- משרד בוטיק המתמחה בעולם הנדל"ן והפיננסים.
כבר למעלה מ-10 שנים שאביב הייט, כלכלן ושמאי, יועץ נדל"ן ומשכנתאות וחבר בהתאחדות יועצי משכנתאות, מעורה בכל מה שקורה בעולם הנדל"ן. ההתאהבות בנדל"ן הייתה מיידית ויחד איתה ההתמקצעות וההבנה המעמיקה בכל רזי המקצוע. ההתחלה הגיעה דווקא מכיוון לא צפוי. אשתו, אביטל גוטמכר-הייט, עו"ד לדיני עבודה, שעבדה במשרד עורכי דין בתחום האזרחי, הפגישה אותו עם יזם וקבלן בנייה שהלהיב אותו בנושא רכישה של מגרשים ובניית צמודי קרקע.
עם מענקי השחרור וכספים שחסך בתום שירות של 10 שנים כקצין בצבא, החל לרכוש מגרשים, לבנות עליהם צמודי קרקע ומאוחר יותר למכור או להשכיר אותם.

במקביל למד כלכלה ומנהל עסקים עם התמחות בשמאות מקרקעין, נתקל בעולם התיווך המסחרי והתמכר.
כשצבר ניסיון וותק הבין שהייעוד שלו בחיים הוא לעזור לאנשים להגשים את החלומות שהוא עצמו הגשים ויחד עם זאת, לחסוך להם כסף רב.
הוא שילב בין עולם הנדל"ן לזה הכלכלי והקים את חברת דונם- משרד בוטיק המתמחה בעולם הנדל"ן.
כיום החברה מאוישת ע"י צוות יועצים פיננסיים מומחים ועתירי ניסיון ומונה 5 מחלקות לייעוץ משכנתאות, תיווך נדל"ן מסחרי ומגורים, שמאות מקרקעין ויזמות והשקעות- שנותנות ללקוח מעטפת הוליסטית וליווי צמוד.
במילים אחרות- ONE STOP SHOP שחוסכת המון זמן, טרחה וכסף.
לרשות המשרד עומדת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אשר מאפשרת שיטות שיווק, ניתוח וניהול מקצועיות ומדוייקות.
אביב הייט: "עבור הלקוח אנחנו הכלכלנים, יועצי המשכנתאות, השמאים, המתווכים והיזמים- הכול תחת קורת גג אחת. אצלנו הלקוח קודם מרגיש בבית. הליווי הוא אישי ומקצועי ולא מסתיים ברגע שחתמנו על חוזה. מהרגע שהוא לקוח שלנו אנחנו ממשיכים לעבוד בשבילו גם שנים קדימה, אם הוא צריך שמאות או למכור/לרכוש נכס וכל ניהול פיננסי, אנחנו שם בשבילו"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here