מעצבת פנים בחיפה
קרדיט: sdsd.co.il

וילות בישראל המריאו כבר מזמן והפסיקו להיות בתים צנועים שנראים אותו דבר, כאילו ישראלים לא קיבלו מעול השראה ממסעותיהם בעולם. היום אנחנו מקבלים השראה ממקומות רבים בעולם ובזכותם אפשר לראות גם בישראל מוטיבים שונים שנכנסים לכאן והופכים וילות קטנות או פשוטות למראה לאחוזות של ממש, לפחות מבפנים. מלבד בריכות שחייה ודקים מעוצבים מעץ או מאבן מלוטשת ויוקרתית, אנחנו רואים גם את המקום הרב שנותנים לתרבות הפנאי והאירוח ולכן וילות צריכות היום הרבה יותר מראה ייצוגי. לשם כך מחפשים מעצבת פנים בחיפה שיש לה המלצות וניסיון עבודה בעיצוב מקומות שיש להם ניחוח יוקרתי ומראה מרשים, בדיוק כמו בחו"ל. במשרד SD תכנון ועיצוב פנים כבר מכירים את הדרישות של ישראלים רבים לעצב וילות שנראות כמו ממגזין גם בתקציב שיש להם, והתוצאות המרשימות מפוזרות ברחבי הצפון והארץ.

מה חשוב בעיצוב וילה?

החשיבות הגדולה בעיצוב וילה הוא היחס הנכון בין הסביבה שבה היא בנויה לבין המראה שלה והעיצוב של האלמנטים והמתווה הכללי שלה. עיצוב וילות טוב שואב את הרעיונות וההשראה גם מהאזור שבו היא בנויה כדי לא להיראות יותר מדי זרה למקום אלא להשתלב בו בטבעיות. זוהי גם מגמה הולכת ומתחזקת לכבד את הסביבה ולבחור בעיצוב שמכניס אותה פנימה הביתה כדי לנצל את היתרונות שלה, במיוחד אם נמצאים באזור פסטורלי כמו הצפון או המדבר, שיש להם השפעה דרמטית על האווירה. שיקול שני הוא גם סגנון החיים וההעדפות של בעלי המקום שרוצים בדרך כלל גם וילה שכיף לחיות בה ותיתן הרגשה ביתית, אבל גם שיהיה קל לארח בה בחוץ ובפנים ולכן היא חייבת להיות עם טאץ' יוקרתי וייצוגי מאוד.

להכניס מגע אישי

כדי שווילות לא ייראו אותו דבר, מעצבת פנים חייבת להכניס מגע אישי של הדיירים ולהכניס את המאפיינים שעושים את הבית לכזה שמזוהה איתם. לפעמים, זה מה שעושה את כל העיצוב כאשר מגבשים אותו סביב צרכים מסוימים, כמו בניית קומה נפרדת להורים כי הילדים תיכף יגדלו וירצו יותר פרטיות, או להכניס מרתף שמיועד למשחקי וידיאו ושולחן משחקים לילדים, או להרחיק את הטלוויזיה לחדר צדדי ולהתרכז בעיסוקים משפחתיים אחרים. כל אלה דוגמאות לצרכים אישיים שקובעים כיצד המעצבת תתרגם אותם לרעיונות ולכן במשרד SD תכנון ועיצוב פנים מנהלים תמיד דיאלוג עם הלקוחות כדי להבין מה הם צריכים ורוצים למצוא בבית שלהם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here