קרדיט: Pixabay

תמ"א 38 בחיפה הוקמה בשל היותה של העיר חיפה בעלת רמת סיכון גבוה מבחינת רעידות אדמה העשויות להתפתח באזור, בעקבות כך שהעיר נמצאת בסיכון הוחלט בממשלה על הקמת ועדת היגוי להערכות לרעידות אדמה. תפקידה העיקרת של תוכנית תמ"א 38 בחיפה היא חיזוק יסודות המבנים בשביל שיעמדו במקרה של רעידת אדמה, בהמשך התהליך הוחלט על תמ"א 38 תיקון 2 שבמהלכו הוענקו זכויות הבניה גם לגבי בניין שהוחלט על הריסתו והקמתו מחדש, לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של חברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ, החברה הינה חברה יזמית וקבלנית הרשומה ברשם הקבלנים ענף בניה 100, החברה הוקמה בשנת 1989 ע"י רוברט ביליה, כמו כן החברה מתמחה בבניית פרויקטים יוקרתיים למגורים, ומבני מסחר.

נכסים פוטנציאלים בצפון

אם אתם מחפשים דירות למכירה בחיפה הגעתם למקום הנכון, שכן העיר חיפה מציעה מספר בנייני מגורים חדישים ומדהימים במחירים משתלמים במיוחד, לדוגמה תוכלו לרכוש דירה ברחוב ויתקין 1, הפרויקט הינו פרויקט יוקרתי הממוקם ברחוב פסטורלי ובקירוב למרכז חורב, כמו כן תוכלו להנות מנוף מדהים לים. דוגמה נוספת היא פרויקט ליטניס 4 אשר הינו בנין בוטיק בקרבת כיכר ספר, הבניין מונה 11 יחידות דיור. כמו כן ישנו את פרויקט יותם 42 אשר הינו פרויקט ייחודי בשכונה אחוזה, בפרויקט 12 יחידות דיור, והוא כולל פנטהאוז מרשים בעל 4 חדרים, עם מרפסת גדולה ונוף עוצר נשימה.

לגור בתנאים מדהימים ומחיר שפוי

דירות בחיפה הינם אופציה מדהימה עבור כל משפחה או אדם אשר רוצה לחיות ברמת חיים גבוהה ועדיין לשלם מחיר שפוי, לגור בדירות בחיפה יש מספר יתרונות והן:

  • עבודה- חיפה הינה עיר הפועלים ויש בה את כל סוגי העבודה האפשריים, מהייטק, משרדי עורכי דין, תיאטרון וכו'.
  • ים- בעיר יש ים מדהים, הכולל חופים מדהימים שפתוחים לכל הרוצים לרחוץ ולנפוש, בנוסף לכך העיר מתגאה בנמל מרשים שמספק המון ממקומות העבודה בעיר.
  • מחיר- המחירים בחיפה זולים ביחס למחירים אחרים ברחבי הארץ, וזאת בלי להתפשר על שאר התנאים החשובים לכם.

לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו של רוברט ביליה, שהינו בעל חברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ, החברה תספק לכם שירותים בכל הנוגע למציאת דירה המושלמת ביותר, החברה היא ותיקה בתחום והיא בעלת ניסיון של מעל 30 שנה בתחום הבניין, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8538881 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here