קניית דירה שניה ללא הון עצמי
קרדיט pixabay

אתם כבר בעלי דירה משלכם וכעת עולה הצורך או הרצון לרכוש דירה נוספת. הבעיה היא שאין לכם די הון עצמי על מנת לקבל משכנתא נוספת מהבנק. קניית דירה שניה ללא הון עצמי היא בהחלט אפשרית הניתנת לביצוע. אמנם מדובר על פעולה לא פשוטה ואפילו מעט מאתגרת, אך פנייה לגורמים הנכונים עשויה לסייע מאוד במשימה. מגזין נדלן היא חברה מקצועית המספקת מידע רב וחשוב אודות עסקאות, קרקעות למכירה ונדל"ן. ניתן להיעזר באתר האינטרנט ולהתייעץ עם אנשים אשר מבינים בתחום רכישות נכסים. 

קניית דירה שניה ללא הון עצמי – איך עושים את זה

יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הגבוה שנמצא בעולם הנדל"ן. קניית נכסים היא אמנם כרוכה בהוצאות גדולות למדי, אך ישנן שיטות שונות אשר מאפשרות להתגבר על המכשולים ולהצליח בביצוע קניית דירה שניה ללא הון עצמי. אחת השיטות שניתן לנקוט בהן היא משכון של דירה קיימת על חשבון המשכנתא של הדירה שרוצים לקנות.  

שיטה נוספת שקיימת גם היא על מנת לקנות דירה ללא הון עצמי, אפשר לקחת הלוואה מהבנק על חשבון ביטוח חיים, כספי פנסיה ועוד דברים. לא כל אחד יצליח לקבל את התנאים הללו והבנק תמיד יבצע בדיקות משלו על מנת להבטיח החזר של ההלוואות שהוא העניק. 

איך לקנות נכס?

כאשר אתם באים לראות נכס שעניין אתכם המיוחד, כדאי להיות מרוכזים ולא לשקוע בהתלבטויות שונות. במקרים רבים החששות עלולים למנוע מכם לממש את הקנייה, וכך אתם עשויים לפספס עסקאות טובות אשר מונחות לכם מתחת לאף. כמובן שיש ללמוד את הנושא היטב, לבדוק את כל הנתונים ולהיעזר במומחים בתחומים שונים. כאשר אתם מחפשים נכס עדיף להתרכז באזור אחד מוגדר ולא להסתובב בכל רחבי הארץ בחיפושים. לימדו את האזור שבו אתם רוצים להשקיע והכירו אותו היטב.

ישנה חשיבות גדולה למיקום של הנכס, זה לא חייב להיות בהכרח מיקום יוקרתי ולעיתים עדיף להשקיע דווקא באזורים הפחות אטרקטיביים שבהם יש סיכוי לתשואה גבוהה יותר. מומלץ לקנות במחירים של עד 600 אלף ₪ שכן דירות בסכום זה מחירן עולה בהתמדה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here