קרדיט: שי פינוי דירה

קיבלתם דירה בירושה והיא מלאה ברכוש ישן שאין לכם צורך בו. סביר להניח שביקרתם בדירה והוצאתם את אלבומי התמונות, תכשיטים וחפצים אחרים שיש להם ערך רגשי עבורם. אבל כל השאר הוא חסר כל שימוש – יש שם מכשירי חשמל מיושנים אשר ספק אם הם עובדים; יש שם בגדים משנות החמישים של המאה הקודמת; יש שם ספרים מלאים בעש; ריהוט מתפרק ובצבעים מזעזעים שלא תרצו בביתכם… אז מה עושים עם כל זה? יש צורך בפינוי תכולת דירה. אך האם תעשו זאת בעצמכם או האם תפנו לחברה המעניקה שירותי פינוי תכולת דירה ופינוי דירות נפטרים?

השיקולים שלכם צריכים להיות זמן וכסף, אך לפעמים אתם לא מצליחים להבין מה עדיף – לפנות לבד או לפנות לחברה המציעה שירותי פינוי תכולת דירה?

פינוי תכולת דירה מה צריך לעשות

הדבר הראשון שעליכם לעשות זה למיין את החפצים – מה אפשר לתרום, מה אפשר למחזר, מה אפשר למכור ומה צריך לפנות לאתרי הפסולת. כמה זמן לדעתכם ייקח לכם לעשות זאת לתכולה שלמה של בית? האם תצליחו לסיים חדר אחד בסוף השבוע? כנראה שלא.  פרויקט שכזה עלול לקחת לכם 10 ימי עבודה מהבוקר עד הערב ואנו מדברים רק על המיונים. כך שמבחינת הזמן, כבר נראה שמוטב לפנות לחברה המעניקה שירות פינוי דירות נפטרים.

לאחר שהכול מוין עליכם להתחיל למכור את הדברים. נכון שהיום בקלות אפשר לפרסם ברשתות החברתיות. אך כמה זמן זה ייקח לכם לעשות תמונות, להעלות לפייסבוק ולחכות לקונים. ומה לגבי הדברים שצריך לתרום, למחזר או לזרוק? בסופו של דבר תצטרכו לסחוב אותם בחדר המדרגות ולהשיג משאית.  אני מניח שהתחלתם להבין שזה לא מעשי. הפתרון המעשי וגם המשתלם ביותר הוא פניה לחברת פינוי דירות שתטפל בכל ההיבטים של הפינוי.

כאשר פונים לחברה לפינוי רהיטים ותכולת דירה אינכם צריכים להיות טרודים בכל הדברים. נציגי החברה מגיעים, עושים את עבודות הסבלות והפינוי ואתם מקבלים דירה פנויה. כל מה שקורה בדרך או אחר כך כבר לא צריך להטריד אתכם. חברת הפינוי תמיין ותשבור את הראש.

פינוי דירות בחינם

לא התבלבלתם וגם אנחנו לא השתגענו – יש דבר כזה פינוי דירות בחינם. הסיבה לכך היא שלפעמים יש לנו שימוש בציוד המיותר שלכם. מה שעבורכם חסר ערך יכול להיות שימושי עבורנו. מסיבה זו אנו מקדשים את הזמן לצורך מיונים ומוצאים פתרון לכל חפץ. ומכיוון שלנו יש ערך לדברים האלו אנו קונים תכולת דירות ואתם מקבלים את השירות בחינם.

לסיכום, כאשר יש לכם דירה מוזנחת ומלאה ברכוש, הפתרון ההגיוני והמשתלם ביותר הוא לפנות לשירותי פינוי דירות בתל אביב. אנו נפנה את כל הרהיטים, הבגדים והדברים הישנים מהדירה. אתם תקבלו דירה ריקה ומוכנה לשיפוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here