עסקאות מקרקעין בנתניה
קרדיט: Freepik

בכל עסקה של נכס, בין אם מדובר בקניה, מכירה או השכרה, יש לבצע את ההליכים בצורה הנכונה ביותר לטובתכם. על מנת לבצע עסקת נדל"ן מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך דין מקרקעין נתניה, באם הנכם מתגוררים בנתניה וסביבתה. תחום דיני מקרקעין הוא רחב ועוסק בכל ההיבטים המשפטיים של לענף הנדל”ן. פרט למכירה, קניה או השכרת נכס, תחום המקרקעין עוסק גם בנושא התכנון והבניה, היתרי בניה שונים ייצוג מול הועדות המקומיות, המחוזיות והארציות, סכסוכי שכנים במגורים משותפים ועוד. חוק המקרקעין משמש כאחד מהחוקים המרכזיים במשפט האזרחי. הוא מגדיר מהן עסקאות מקרקעין, את דרישת הרישום בנוגע לעסקאות מקרקעין , מהי בעלות והחזקה במקרקעין, מהי שותפות ונושאים נוספים. בכל מקרה שהנכם מעוניינים בייעוץ בנושא מקרקעין בכלל ובנתניה בפרט, תוכלו לפנות אל משרד עו"ד מורן ליברמן-איצקוביץ המתמחה בתחום הנדל"ן, יפוי כח מתמשך, צוואות והסכמי ממון.

עסקאות מקרקעין בנתניה
קרדיט: Freepik

כיצד נבחר עו"ד מקרקעין מומלץ

כאמור התחום המשפטי העוסק במקרקעין, מבוסס על חוקים שונים לדוגמת חוק המקרקעין, חוק תכנון ובניה, מכר דירות, הגנת הדייר ועוד. מדובר בתחום מורכב מאוד, שמי שמטפל בו חייב להיות מנוסה ומומחה בתחום. לכן עו"ד מקרקעין טוב, הוא אחד שתחת ידיו עברו תיקים רבים בנושאים שונים. אחד מהתפקידים המרכזיים של עו"ד נדל"ן, זה ייצוג בפני הוועדות לתכנון ובניה. מוסד זה אחראי על מתן היתרי בניה לפרטיים ויזמים, ועוד. עו"ד מומלץ ידע היטב כיצד לייצג את לקוחותיו מול גופים אלה ולצאת עם התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך, הוא סוג של מסמך משפטי שמאפשר לנו לתכנן את עתידנו, כשאנו עדיין בעלי יכולות לקבל החלטות עצמאיות ולבצע פעולות שונות. באמצעות ייפוי הכוח המתמשך אנו נוכל לקבוע כיצד יתנהלו חיינו כאשר לא נוכל עוד לקבל החלטות מסוימות, ולשם כף נעניק ייפוי כוח למי מטעמנו שיפעלו בשמנו ועבורנו. אנחנו כממני ייפוי כוח  יכולים לקבוע באילו עניינים נקבל את עזרתו של מיופה הכוח ומה יהיו סמכויותיו. מדובר על הסדר משפטי המבוסס במרבית המקרים על בחירה אישית. ייפוי כוח ייערך ויאושר על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך, המשמש כגורם מקצועי, שאין לו עניין אישי בנושא. ייפוי הכוח יופקד אצל האפוטרופוס הכללי. לפרטים נוספים ניתן לפנות אל עו"ד מורן ליברמן-איצקוביץ המתמחה בתחום בתחום זה וכן בתחומי צוואות, הסכמי ממון ועוד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here