למה חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל?
תמונה depositphotos.com

בתקופה האחרונה הטיסות שלנו לחו"ל מלוות בהרבה חששות עקב משבר הקורונה. בכל זאת אנו לא מוכנים לתת לנגיף (שלא מתכוון להיעלם בקרוב) להשפיע על אורח החיים שלנו. חופשות בחו"ל מחייבות אותנו לחשוב צעד אחד קדימה, זאת נוכל לעשות רק עם ביטוח נסיעות לחו"ל אשר יתאים לאופי הטיול שלנו.

למה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כל כך חשוב?

כאשר אנו שוהים בחו"ל הביטוח הרפואי שיש לנו בארץ אינו תקף. אם בארץ חלילה שברנו את היד נוכל לקבל טיפול ללא תשלום, טיפול אשר ממומן על ידי קופת החולים. במקרה ואין לכם ביטוח רפואי יהיה עליכם לשלם את הטיפול במלואו. רק לשם ההמחשה, טיפול לשבר ביד כולל צילום יכול להגיע לסכום של כ-50 אלף ש"ח. כאשר אתם שוהים בחו"ל ללא ביטוח נסיעות אתם נמצאים ללא ביטוח רפואי ולכן תצטרכו לשלם כל טיפול באופן עצמאי.

מלבד לכך, ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אתכם במקרים בו אתם צריכים חילוץ, מענה רפואי, במקרים בהם נגנבו חפצים אישיים שלכם, מוזיל לכם את השכרת הרכב ועוד יתרונות רבים שחבל לפספס. הדבר העיקרי הוא שיש לכם תמיד אל מי לפנות, איש קשר שנמצא בארץ ומעניק לכם את התחושה הכי ביתית שיש.

דווקא עכשיו יותר מתמיד

לצערנו עכשיו החשש לביטול טיסה גדול מאי פעם, אבל מה עושים במקרה בו הטיסה שלנו התבטלה? מי מזכה אותנו לקבלת החזרים? מה קורה במקרה בו אנו שוהים בחו"ל והטיסה שלנו נדחתה בגלל תנאי קורונה כאלה ואחרים? חברות הביטוח היום מציעות לכל קהל הלקוחות ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מתאים לתנאי הקורונה. המטרה היא להסיר את החשש של הנופשים שגם אם יקרה משהו לטיסה יהיה מאחוריהם חברת ביטוח שתגבה אותם כלכלית. 

חשוב להדגיש, מדובר על תוספת לפוליסה קיימת. לכן, כאשר אתם מבטחים את עצמכם עליכם להדגיש שאתם רוצים להגדיל את הפוליסה גם בביטוח קורונה. סביר להניח שחברת הביטוח תציע לכם את האפשרות הזאת לפני, ואם אינה מציעה עדיף לכם לחברה שכן תגבה אתכם. 

כמה זה עולה לי?

המחירים של ביטוחי נסיעות לחו"ל לא רק בתקופת הקורונה תמיד היו דינמים. המטרה של חברות הביטוח היא להתאים את הפוליסה בהתאמה אישית לאותו אדם. לכן, יש פוליסות אשר מתאימות לצעירים, פוליסות עבור חופשות תיירותיות, חופשות אקסטרים, חופשות עבודה וכן הלאה… חברת הביטוח לוקחת בחשבון את הסיכונים שיש בהתאמה אישית לכל אדם ולפי זה גובה את המחיר אותו אתם אמורים לשלם עבור ביטוח הנסיעות. בכדי לוודא שאתם משלמים את המחיר המשתלם ביותר אנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים באתר ייעודי, אתר להשוואת מחירים בו ניתן לראות את כל האופציות הרלוונטיות לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here