קרדיט: zohar-arc.co.il

אם בעבר עיצוב פנים היה תלוי בעיקר במתנות שקיבלתם מבני המשפחה והחברים בעת המעבר לנכס חדש, היום, מדובר על תורה שלמה שעומדת בפני עצמה. ובדיוק מהסיבה הזו, אם חשוב לכם לייצר את עיצוב הפנים המושלם, ייתכן שתרצו לקחת בחשבון מרכיבים מעולם העיצוב המודרני שישתלבו בצורה מושלמת בנכס שלכם. והכל בזכות עבודת העיצוב של משרד זוהר לבנון אדריכלות ועיצוב, שילווה אתכם לאורך הדרך.

האיש שילווה אתכם בתהליך ההקמה של הנכסים החשובים

בין שמדובר על רכישה של בית מגורים חדש ובין אם זו הוא נכס שאותו אתם מקימים מאפס – אי אפשר להתעלם מהחשיבות של עבודת העיצוב. היכולות והכישורים של אדריכל נס ציונה יוצרים את האווירה ואת הפנים של הנכס שלכם. ומשום כך אתם חייבים לחשוב על האלמנטים שיהפכו את הנכס שלכם למקום מזמין ומיוחד, תוך הבנת הצרכים המקצועיים והעיצוביים שלכם.

עיצוב לעולם המסחרי – חשיבה על שימושיות וייצוגיות

אם ניקח לדוגמא את האפשרות להשקיע מאמצים בפרויקט עיצוב חנות, צריך להסתכל על שני אלמנטים מרכזיים של העבודה. האחד הוא האפשרות לייצר עיצוב נעים לבאי החנות, שמשתלב עם הרעיונות המרכזיים של החברה. מהצד השני, חייבים להבטיח נוחות לצוות העובדים שצריך להתנהל בצורה חופשית בחנות ולאחסן את הסחורה בצורה הכי נגישה שיש. כך שאתם צריכים למצוא את האיזון בין שני האלמנטים, ולהבטיח שיש לכם את הפתרונות הכי טובים שיש.

גם לנכס הפרטי – אפשר להתאים עיצוב מיוחד

להבדיל אלף הבדלות, אם אתם עובדים על עיצוב בתים קטנים, היד הרבה יותר חופשית במובנים רבים. החלומות הם שלכם, ואתם לא צריכים להרשים אף אדם חוץ מאשר את בני המשפחה שחיים באופן קבוע בבית. בתהליכים אלו, העבודה עם המעצב היא הרבה יותר צמודה והרבה יותר פתוחה. אתם רק מגדירים את גבולות הגזרה שלכם, את הרעיונות שאתם אוהבים יותר או פחות, ואת פלטת הצבעים המיוחדת שלכם. והמעצב כבר יציג לכם את הרעיונות המיוחדים לעיצובים מהממים שיאפיינו את חלל הפנים שלכם.

משרד עיצוב הפנים והאדריכלות זוהר לבנון אדריכלות ועיצוב, מלווה בית עסק ואנשים פרטיים בתהליכי עיצוב ותכנון של נכסים. אנו עושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לכל אחד להגשים את החלומות הכי גדולים ומיוחדים שלו, והכל בצורה מסודרת ומאורגנת. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, התקשרו לטלפון מספר: 054-2367979.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here