חידוש מטבחים ועבודות עץ לבית ולמשרד

עבודות עץ ונגרות הן מהעבודות הפופולריות ביותר בכל בית, משרד ומקומות רבים אחרים. לעתים רבות צריך להתאים את הריהוט בבית לצרכים האישיים שלנו, לעיצובים שאנו רואים, לשטח שיש לנו בבית וכו'. כדי לעשות עבודות עץ מותאמות אישית ככל הנראה נצטרך נגר מקצועי, המתמחה בעבודות אלו, בעבודות עם חומרי גלם המתאימים לעץ, המכיר היטב סוגי עץ שונים ומה יכול להתאים לסוג העבודה הנדרשת ויכולה לבצע את העבודה ברמת גימור מושלמת שתכבד את המקום. חידוש מטבחים, תוספות למשרדים ועוד מגוון רחב של אפשרויות ניתן לעשות באמצעות עבודות עץ. אם אתם גרים בצפון ומחפשים אחר נגר מקצועי בצפון תוכלו להיעזר בשירותיו של חיים שיטרית – נגרות בעיצוב אישי.

מדוע עבודות עץ כל כך מיוחדות?

  • עץ הוא חומר גלם נהדר שניתן לעשות אתו כמעט כל רהיט או פריט כחומר הגלם העיקרי, היחיד או חלק מחומרי הגלם הנדרשים לאותו אלמנט. 
  • באמצעות מלטשות וידיים מקצועיות ניתן לבצע עבודות עץ ברמות גימור משובחות ויוקרתיות עד כדי כך שנראה כאילו בחרתם את המוצר מהחנות.
  • עץ מתאים לשילוב עם מגוון רחב של חומרי גלם: שיש, ברזל, זכוכית ועוד.
  • עץ מעניק לבית מראה כפרי, מחבר אותנו לטבע ומוסיף אנרגיות חיוביות רבות לבית, למשרד וכו'.
  • ועוד…

מי מבצע את העבודה והאם הוא מתקין את הכול במקום?

מי שיבצע את העבודה יהיה נגר מקצועי ומנוסה שיודע לעבוד עם חומר הגלם ולהפיק תוצאות ברמת גימור מעולה. כמו כן תרצו לקבל מהנגר הצעת מחיר טובה ולראות דוגמאות לפני הזמנת העבודה. חיפוש נגריות בצפון יוביל אתכם לחיים שטרית – נגר מקצועי ומנוסה הפועל כבר שנים רבות בצפון בהכנת עבודות עץ בהתאמה אישית לאנשים פרטיים ועסקים, החל מחידוש מטבחים, דרך משרדים, מחסנים, מרתפים, חדרי ארונות ועוד. 

חידוש המטבח באמצעות נגר מקצועי:

כדי לחדש את המטבח עם עיצוב עץ דקורטיבי יש הצורך בהזמנת נגר מטבח מקצועי המתמחה בתחום זה. עיצוב המטבח דורש התמחות מיוחדת כיוון שצריך לקחת בחשבון גם את העיצוב הפנימי של הבית והחלל, את שטח המטבח, את האוויר והנוחות שרוצים ליצור, את השילוב עם חומרי הגלם האחרים ועוד. החכמה היא לא לקחת משטח עץ, לחבר לה רגליים ולבנות אי למטבח אלא ששיפוץ מטבח היא עבודה הכוללת מגוון אלמנטים שונים כולל ארונות מטבח, שטחי אחסון, משטח עבודה לזמן הבישולים ואולי אפילו אי או בר מעץ שניתן לשלב במקום לשיפור הדקורציה והפונקציונאליות של המקום.

חיים שטרית מתמחה בעבודות מסוגים שונים וישמח לספק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר באזור הצפון. צרו קשר באתר https://www.haimshitrit.co.il או בטלפון 054-4326425 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here