שדרוג עיצוב הבית עם חידוש הדלתות שלכם

דליה הגיעה לביתה של חברה והתפעלה מהעיצוב המופלא של הדלת שלה. מרוב שהדלת הייתה נראית כחדשה דליה הייתה בטוחה שמדובר בדירה חדשה שהם הרגע נכנסו אליה. כששאלה את חברתה איך היא השיגה עיצוב כל כך יפה לדלת הכניסה? ענתה לו החברה כי עשתה שימוש בציפוי מיוחד לדלת לפי העיצוב שהיא רצתה. בכך היא הפכה את הדלת שלה לחדשה יותר, ייחודית יותר ומשתלבת יפה יותר בעיצוב הבית והכניסה לבית. חברת SHIR DOORS מתמחה בשיווק והדבקה של ציפויים לדלתות, ארונות חשמל ותקשורת, ארונות, רהיטים בבתי עסק ועוד. 

מהו ציפוי דלתות ומתי נרצה להשתמש בו?

ציפוי דלתות הוא למעשה מעטפת מיוחדת לשכבה החיצונית של הדלת על מנת לחדש אותה ו/או להעניק לה מראה שונה בהתאם לעיצוב הציפוי. הציפוי יכול להיות טפט (מעין מדבקה המודבקת בצורה יסודית על הדלת) אותה ניתן להדפיס לפי צבעים ועיצובים מוכנים או ייחודיים הנבחרים על ידי הלקוח. כמו כן ציפוי לדלת יכול להיות ציפוי מגנט (כזה הנדבק על דלתות עם חלקי מתכת פנימיים כמו דלתות רב בריח למשל) אשר מאפשר הדבקה מהירה ונוחה של המגנט, ללא בועות אוויר פוטנציאליות והסרת המגנט בקלות כאשר רוצים להחליף עיצוב ולחדש את מראה הדלת. 

ציפוי מגנט לדלת הכניסה:

ציפוי מגנט הוא ציפוי דק העשוי מחומר מגנטי הנדבק בקלות על דלתות עם חלקי מתכת/ברזל פנימיים וכן דלתות פלדה כמו שערי כניסה ועוד. דלתות רב בריח הן דוגמא טובה לדלתות ביתיות שניתן לצפות באמצעות ציפוי מגנט לדלת כניסה בעיצוב במיוחד אותו אתם רוצים. תוכלו לשפר את מראה הדלת, להעניק לה את המראה הייחודי שאתם רוצים ולהתאים את הקונספט בצורה קלה ומהירה מבלי לפגוע בדלת עצמה. כאשר תרצו להחליף עיצוב ולחדש את מראה הדלת ניתן להסיר את המגנט בקלות רבה, ללא סימנים על הדלת ולהדביק את העיצוב החדש. הפעולה פשוטה שכל אחד יכול לבצע גם ללא ניסיון קודם.

טפט לדלת רב בריח:

דלת רב בריח לרוב תהיה דלת הכניסה לבית. מדובר בדלת חזקה יותר עם צילינדר מתקדם שקשה יותר לפרוץ ואפילו פורצים מנוסים אינם ששים לפרוץ לבית עם דלת רב בריח. על אף החשיבות של עיצוב הדלת שאיננו מפחיתים ממנה – בואו נדבר לרגע על עיצוב דלת הכניסה לבית. עיצוב הכניסה לבית הוא האזור שבו אתם, בני הבית והאורחים שלכם רואים את החלק הראשון בבית ומקבל רושם ראשוני על הדירה והשוהים בה. אתם ודאי רוצים שהעיצוב יראה טוב ויתאים לקונספט העיצובי של הבית. באמצעות טפט לדלת רב בריח ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות.

היכנסו לאתר https://shir-doors.co.il לצפות בקטלוג הטפטים והציפויים המגנטיים המיוחדים או התקשרו 053-3355950 ונשמח לעשות לכם משלוח מהיר עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here