אדריכלות ועיצוב פנים – החשיבות ומתי צריך?

אדריכלות ועיצוב פנים היא תחום שחוב מאוד בעולם הבנייה והעיצוב ועולם המודרני בכלל. בעולם שבו לכל אחד יש העדפות אחרות, חלומות אחרים וחזון שונה לגבי איך הבית שלו צריך להיראות ואיך הוא ישמש אותנו הרי שישנה חשיבות מכרעת לתכנון ועיצוב המקום. לא רק התכנון הפנימי של הבית אלא גם התכנון האדריכלי של מבנה הבית והתשתיות בו. מעצב פנים איליה שלומוב יעמוד לרשותכם החל משלב התכנון של הבית ועד לשלב התוצאה הסופית כולל הריהוט, הצבעים והעיצוב הסופי והכול תחת קורת גג אחת.

אדריכלות בתים:

שירותי אדריכלות בתים מאוד חשובה בישראל ובעולם בכלל. כדי לבנות בית יש לעמוד בהנחיות בנייה רבות כדי שהתשתיות יעמידו את הבית למשך עשרות שנים, ללא דאגה, יעמדו בתקנים הנדרשים נגד נזקי רעידת אדמה ועוד. כאשר אנו באים לבנות בית אנו צריכים לקבל אישור מהעירייה/המועצה המקומית וכדי לקבל את האישור המיוחל יש הצורך להגיש תוכניות ותכנון אדריכלי של הבית. את התכנון מגיש אדריכל רשום ומוסמך בתחום ולכן ללא אדריכל לא תוכלו לקבל את ההיתרים לבניית הבית. אם יש לכם בית מוכן ואתם רק רוצים לעצב אותו בצורה מודרנית או לפי סגנון מועדף ורוצים להיעזר באיש מקצוע כדי לעשות כן איליה שלומוב ישמח לעומד לרשותכם גם בשירות זה.

עיצוב פנים משרדים:

עיצוב המשרד הוא דבר חשוב מאוד בעולם העסקי. כיום יש דגש רב על עיצוב המשרד בצורה שיווקית וכן העיצוב צריך להתאים גם למיתוג המשרד ולמה שאתם רוצים לשדר בו. כמו כן הצבעים משפיעים במידה רבה על העובדים והמבקרים במשרד ולכן גם זה צריך לקחת בחשבון. נוסף לכל זה הרי שאתם רוצים לעצב את המשרד בצורה פונקציונאלית כזו שייכנסו כמה שיותר עובדים, בצורה מרווחת ככל האפשר ומצד שני גם לבצע חלוקה למחלקות ואולי אפילו היררכיה מסוימת במשרד. עיצוב פנים משרדים הוא שירות של מעצב פנים מקצועי שעוזר לכם בדיוק לזה – לעיצוב מקצועי של תוך המשרד, תוך הבלטת המסרים, הצבעים והאלמנטים שצריך להבליט לשיפור המיתוג של החברה ואפקטיביות העובדים.

בחירת מעצב פנים במרכז:

בחירת מעצב פנים במרכז צריכה להיעשות בכובד ראש. אתם רוצים לבחור מעצב מנוסה ומקצועי, כזה הבקיא בסגנונות עיצוב שונים ויכול לספק לכם את הרעיונות העיצוביים שילהיבו וירגשו אתכם והכי חשוב – יתאימו לחלומות שלכם. מעצב פנים שהוא גם אדריכל ויכול לספק לכם יותר שירותים במקום אחד יהיה עדיף.

איליה שלומוב ישמח לעמוד לרשותכם בשירותים אלו בכל עת. צרו קשר באתר https://www.ilya-shalumov.co.il או בטלפון 050-6855651 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here