שתית ירוחם – ההתחדשות בשיאה
קרדיט שתית

ירוחם הפכה בשנים האחרונות, לאחת מבירות הנדל"ן בנגב. אנשים רבים מגיעים מכל רחבי הארץ להתגורר בעיר הדרומית שעד לפני מספר שנים היתה מנומנמת לגמרי. ירוחם נמצאת במרחק של חצי שעה נסיעה מבאר שבע, וסביבה אתרי תיירות רבים ואטרקציות. האטרקטיביות של המקום מושכת אליה יזמים וקבלנים שהחברה המרכזית הבונה בה היא שתית. שתית ירוחם דאגה להביא למקום את הסטנדרט הגבוה ביותר הקיים בשוק הנדל"ן בעיר. בכל הבניה החיצונית והפנימית הושקעה מחשבה רבה מהפרט הקטן ועד לפרט הגדול ביותר. הפוטנציאל הטמון בעיר ידוע גם לראשי המדינה ובשנים האחרונות היא זכתה לעידוד ממשלתי.   

שתית ירוחם שני פרויקטים מובילים

בין תנופת הבניה במקום שתית ירוחם הקימה שני פרויקטים גדולים ומיוחדים הנמצאים בשלבי שיווק בראשון הוא נווה שתית צפון ירוחם, הפרויקט נמצא בכניסה המערבית בירוחם, עם נגישות לצירי תחבורה ראשיים. הפרויקט השני הוא שתית באופק ירוחם דרום, אשר נמצא  בשכונה הדרומית המבוקשת ביותר בירוחם. הנהירה לירוחם בעקבות הבניה והשירותים הקהילתיים והטבות המס, הובילה את שתית ירוחם לבניית הפרויקטים הייחודיים המתאימים את עצמם למשפחות צעירות וותיקות, המחפשות איכות חיים תוך קרבה לנוף עוצר נשימה ובניה בסטנדרט גבוה. 

שתית ירוחם – מתאים גם לזוכי המחיר למשתכן

הפרויקטים החדשים של שתית ירוחם, מתאימים גם למי שזה בפרויקט המחיר למשתכן, ואלו הפרויקטים האחרונים בדרום, של תוכנית זו. מענק של  60,000 ₪ יינתן לזכאי התוכנית. 

חברת שתית

החברה המובילה בתחומה, רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001, אשר מעידים על עמידה בסטנדרטים המחמירים שיש בבנייה. למעלה מ-500 פרויקטים ברחבי ישראל מדן ועד אילת ביצעה הקבוצה בעשור האחרון. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here