עורך דין לענייני נדלן
עורך דין לענייני נדלן

כאשר מדברים על נדל"ן מתכוונים לאינספור מצבים או עסקאות שיהיו קשורים במכירה או קנייה של נכסים – דירות או בתים למגורים, מגרשים או שטחים חקלאיים, נושאים כמו פינוי בינוי, תמ"א 38 והתחדשות עירונית כללית וגם הפן של נדל"ן מסחרי או עסקי. עסקאות אלה בדרך כלל תהיינה כרוכות בהעברות של סכומי כסף גדולים במיוחד ולכן תמיד חייב להיות בתמונה גם עורך דין לענייני נדלן שילווה את הלקוחות שלו, ידאג לאינטרסים שלהם וביצע עבורם לא מעט פעולות מול מוסדות המדינה. בנוסף לכך הוא יכול לקחת חלק בניסוח ההסכמים הסופיים וכך לוודא שכל ההסכמות שהושגו בעל פה מופיעות בהם. 

אילו שירותים מציע עורך דין לענייני נדלן?

חשוב מאוד לדעת שכל אדם העוסק בעסקת נדל"ן חייב שיהיה לצדו עורך דין לענייני נדלן. לא מומלץ לקחת חלק בשום צד בעסקה ללא עורך דין צמוד שמכיר את התחום יכול להציע שירותים מותאמים אישית לכל לקוח לכל סיטואציה. עורך דין ילווה את הלקוח שלו, ינהל איתו ובשמו משא ומתן על מחיר הנכס או על תנאים אחרים הקשורים בעסקה, ינסח את ההסכם ויוודא שכל מה שצריך אכן מופיע בו, יפעל מול מוסדות המדינה כמו רשות מקרקעי ישראל או משרדי הטאבו וכמובן ידאג לאינטרסים של הלקוח שלו כדי שהצד השני לא ינצל את חוסר הידע שלו בתחום.

החשיבות של עורך דין צמוד

המשמעות בהיעדר עורך דין לענייני נדלן היא אחת ויחידה והיא עלולה לעלות ללקוח הרבה מאוד כסף מיותר הוא בהחלט יכול לחסוך בזכות עורך הדין שלו. מי שאין לו את הידע הדרוש בנושאי הנדל"ן שהם מורכבים מאד – עלול למצוא את עצמו לא מבין מושגים או הצעות שמונחים לפניו ולא יידע להעריך האם מדובר במסמך נכון, בהצעה כדאית או במחיר סביר שמוצע לו. עורך הדין יעשה עבורו את כל אלה וידאג שהעסקה מתבצעת על פי כל הכללים.

המלצה מקצועית לגבי עורך דין לענייני נדלן

משרד עו"ד אליוב גרין הוא בחירה מצוינת כאשר מחפשים ייעוץ משפטי בתחום הנדל"ן. עו"ד גרין מתמחה בדיני נדל"ן ומציע שירותים מקיפים ומקצועיים ללקוחותיו. המשרד מתאים לעסקים ולפרטיים כאחד, עם דגש על פתרונות מותאמים אישית ויעילים. עו"ד גרין יכול להביא לשוליו של הלקוח את הניסיון והידע העשיר שידעו להתמודד עם כל סוגי העניינים הנדל"ניים. מחפשים עורך דין לליווי עסקת נדל"ן? פנו אל משרד עו"ד אליוב גרין למספר טלפון: 073-8015000 וקבלו ייעוץ אישי ופרטני בנוגע לנתונים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here