מסנן אבנית ללא סיליפוס לבית ולדירה

מסנן ה"סלמנדר" של חברת תמהיל הוא מסנן אבנית ללא סיליפוס ;מסנן שמונע את התגבשות האבנית על גופי החימום של דוד השמש, מכונת הכביסה, קומקום חשמלי ומדיח הכלים. המסנן שומר ומאריך את אורך חיי כל המכונות והמכשירים שמחממים או מרתיחים מים וחוסך החלפת גופי חימום עקב הצטברות האבנית עליהם. שמירת גוף החימום נקי מאבנית מונע בידוד טרמי ויוצר חיסכון אמתי בחשמל.

מהו מסנן אבנית ללא סיליפוס?

מסננני אבנית שעובדים עם סיליפוס מונעים התגבשות האבנית שנוצרת כאשר מחממים או מרתיחים את המים. הסיליפוס מורכב מנתרן ומגנזיום סיליקאט. תפקידו של הסיליפוס להקשר בתהליכים כימים ליון הסידן ובכך למנוע את היווצרות האבנית. תכונה זו תלויה קודם כל ביכולת של הסיליפוס להתמוסס במים ולהקשר ליוני הסידן. 

מכשיר ה"סלמנדר" של חברת תמהיל חוסך אחזקה שוטפת וכסף רב לאורך זמן, עומד בכל התקנים, הבריטי הגרמני והישראלי וכל זאת ללא צורך בתחזוקה שוטפת והחלפות של מחסנית הסיליפוס. מסנן אבנית של חברת תמהיל  אינו מוסיף חומרים כימיים למי השתייה שלנו ובעל אחריות של שש שנים. ה"סלמנדר" עובד בשיטה ירוקה אלקטרוליטית, ומשחרר יוני אבץ למים כתוצאה ממתח חשמלי מובנה הנוצר במכשיר.

יתרונות המסנן

למי שרוצה להתקין מסנן אבנית דירתי ללא סיליפוס, לחברת תמהיל ישנו מכשיר "סלמנדר" בקוטר ¾  המתאים להתקנה בכל בית או דירה, וכן הם מגיעים בקטרים שונים המתאימים לבנייני מגורים ולמוסדות. הסלמנדר של חברת תמהיל מיובא מאנגליה ועובד בטכנולוגיה אקולוגית, ואינו מוסיף זרחן למים. כמו הן הוא שומר על המינרלים הטבעיים הבריאים המצויים במים שחיוניים לתזונתנו השוטפת.

מזה עשרים שנה חברת תמהיל מייבאת מוצרים מתקדמים, ומקפידה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות המוצרים והשירות. לקוחותינו הרבים מגיעים מכל חלקי הארץ, הן מהשוק הפרטי והן מהשוק המוסדי. צרו עמנו קשר והצוות המקצועי שלנו יוכל להתאים לביתכם ולצנרת שלכם את המסנן המומלץ ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here