קרדיט pixabay

להגביר את הביקוש

יזמים רבים מקימים לאורך הארץ פרויקטים שונים המתאימים לקהלי יעד שונים. בין סוגי הפרויקטים הנפוצים, ניתן למצוא את תחום המגורים. יזמים רבים בוחרים להקים מתחמי מגורים שונים בין אם על קרקע חדשה ובין אם על ידי הריסה של מבנים ישנים ובנייה חדשה במקומם. כל פרויקט נבנה בצורה שונה, באזור אחר ובעל קונספט אחר- מתחמים המיועדים למשפחות צעירות, כך שהדירות והסביבה מותאמת לכך, פרויקטים למגורים לדירות יוקרה או בתים פרטיים המיועדים לבעלי הכנסה גבוהה או פרויקטים הקרובים לאזורי בילוי ומתאימים לאנשים צעירים. על מנת שהפרויקט יצליח, צריך לדעת כיצד לשווק נכון, בעזרת חברת שיווק פרויקטים, את הנכסים כך שהביקוש יגבר.

אסי בר היא חברה העוסקת בשיווק פרויקטים באזור גוש דן ומספקת שירות ליזמים. החברה מלווה את היזמים לאורך הדרך ודואגת עבורם לשיווק ופרסום ודואגת ליחס אישי עבור לקוחותיהם. החברה פועלת עם אנשי מקצוע מומחים בתחומם, אשר מכירים את השטח.

 

להתאים את השיווק

התחדשות ושינויים קורים באופן תדיר בשנים האחרונות במגוון רחב של תחומים. כך גם בנדל"ן ובהקמה של מגוון פרויקטים שונים. כיום ניתן להבחין ביזמים רבים אשר פועלים לבנייה של נכסים שונים כמו מרכזי קניות או פרויקטים למגורים. על מנת לאפשר את רווחיות הפרויקטים הללו, יש צורך בקונים אשר ישלמו בעבור חלק מהכנס. לכן, צריך להתאים את דרכי השיווק אל הלקוחות הפוטנציאלים. למשל,  שיווק דירות יוקרה למשל, יופנה לפלח שוק מסוים, אשר יכול להרשות לעצמו נכסים אלו ואף דורש אותם. בניגוד לכך, פרויקטים למגורים המציעים קרבה לגנים ובתי ספר ישווקו בצורה אחרת ויופנו אל הורים צעירים. הצלחתו של פרויקט נדל"ן תלוי בסופו של דבר בהצלחתו הכלכלית הנובעת מקונים ומשקיעים.

 

ידע בתחום הנדל"ן

תחום הנדל"ן הוא תחום משתנה, בעל תנודתיות רבה המושפע משינויים חברתיים, פוליטיים וכלכליים. הוא כולל בתוכו רכישה ומכירה של נכסים, השבחה ושיפוץ וגם הקמה של נכסים חדשים, בהתאם לצרכים המשתנים. בין אם מדובר בבית פרטי או דירה ובין אם מדובר במרחב ציבורי כמו קניון כל פרויקט נדל"ן דורש שיווק נדל"ן, על מנת שקונים או משקיעים פוטנציאלים יגיעו וישקיעו בפרויקט שהוקם. לאור התנודתיות והשינויים בתחום הנדל"ן,  שיווק פרויקטים דורש ידע נרחב בתחום, ראייה המשלבת בין שינויים מהעבר ובין שינויים עתידיים אשר עשויים להשפיע על הרווחיות של אותם נכסי נדל"ן.

אסי בר היא חברת שיווק פרויקטים מובילה באזור גוש דן, המספקת שירות שיווק ליזמים מהרגע הראשון.  החברה דואגת לפרסום, שיווק, יחס אישי ללקוחות ואף סגירת העסקה באמצעות אנשי מקצוע אשר מכירים את השטח והתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here