הובלה קטנה תל אביב

הרבה פעמים אנחנו רוכשים ספה, שולחן, ארון או כל פריט אחר מיד שנייה ולא יודעים כיצד נעביר אותו לדירה שלנו. אנשים לעיתים מנסים לדחוף לרכב הפרטי שלהם רהיט גדול וכבד, ועל הדרך גורמים לנזקים גם לרהיט וגם לרכב. הפתרון הטוב ביותר בכדי להוביל רהיט בודד ממקום למקום הוא חברת הובלות המבצעת גם הובלות קטנות. רק חברת הובלות מקצועית תדע לבצע את העברת הפריט בצורה בטוחה ללא גרימת נזקים לרהיט. חברת הובלות אשכנזי הינה חברה מובילה בתחום ההובלות והיא מבצעת בין היתר הובלות קטנות ללקוחות מכל רחבי הארץ. בין אם מדובר על הובלה קטנה תל אביב או הובלת תכולת דירה – אשכנזי הובלות יעשו עבורכם את העבודה.

 מי צריך הובלה קטנה תל אביב?

הובלה קטנה נדרשת בעיקר עבור אנשים שרוכשים רהיט או חפץ בודד שאותו אי אפשר להכניס לרכב הפרטי. היתרון בהובלה קטנה הוא שאפשר לקבוע מעכשיו לעכשיו הובלה ולא צריך להזמין את ההובלה לפני. הרבה פעמים הובלה קטנה בתל אביב יכולה לקחת אפילו פחות משעה, תלוי כמובן במצב התנועה ובמורכבות ההובלה. בכל מקרה, חשוב לבחור בחברה אמינה שתספק לכם מובילים בעלי ניסיון שיעבירו את הרהיט בצורה בטוחה ללא גרימת נזקים, ואם בכל זאת משהו קורה – תיקח על זה אחריות ותפצה את הלקוח.

הובלה קטנה אצל הובלות אשכנזי

בין אם אתם גרים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, וצריכים הובלה קטנה – הובלות אשכנזי ישמחו לתת עבורכם מענה. הובלות אשכנזי נוסדה בשנת 2010 על ידי מיקי אשכנזי – בעל ניסיון רב בתחום ההובלות, והיא מספקת שירותי הובלה ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. בין היתר החברה מאפשרת גם שירותי אחסון רהיטים ושירותי אריזה ופריקה. החברה מקפידה על עבודה מקצועית וזריזה תוך מתן דגש על שמירה על החפצים ומתן שירות ברמה גבוהה, כאשר החברה עושה הכול בכדי לעמוד בלוח הזמנים שנקבע עם הלקוח. אז אם גם אתם זקוקים לשירות של הובלה קטנה בתל אביב או הובלה בכל מקום אחר בארץ – פנו אלינו ונשמח להציע לכם את המחיר המשתלם ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here