במקום השני בהיקף המכירות בישראל
צילום רודי אלמוג

שכונת "בצוותא" בחריש שבונה חברת שפיר מגורים דורגה במקום השני בהיקף המכירות מתחילת הקורונה כך עפ"י נתוני מדלן

סמנכ"לית שפיר: "הקפיצה בכמות המכירות מחודש לחודש מעידה על הביקושים הגבוהים שמושכת השכונה וכן על האמון הרב של הרוכשים ביכולות של החברה"

השכונה השיתופית "בצוותא", שבונה חברת שפיר מגורים בחריש, הגיעה למקום השני בכמות מכירות הדירות מאז תחילת הקורונה – כך עולה מנתוני אתר מדלן. היקף המכירות  בשכונה עקף פרויקטים מובילים שנבנים ומשווקים כיום בכל רחבי הארץ.

חברות הנדל"ן מדווחות על גידול חד במכירות הדירות בחודשים האחרונים, כשהשוק מתאושש מהקיפאון היחסי שנרשם בחודשי הסגר, וכמות המכירות מגיעה לשיא שנתי באזורים רבים בארץ ובסוגי הדירות השונים. לדברי החברות, חלה עלייה חדה ברכישות הדירות הן לצרכי מגורים והן לצורכי השקעה עם הפחתת מס הרכישה שביצעה הממשלה בחודש יולי, והמגמה צפויה להתגבר בחודשים הבאים.

טלי כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בשפיר מגורים, ציינה כי ניתן לראות התאוששות מהירה של ענף הנדל"ן, וקפיצה בכמות המכירות מחודש לחודש מאז. "כבר בחודש מאי לאחר ששוחרר הסגר ראינו לקוחות חוזרים למשרדי המכירות. לקוחות ניצלו את העובדה שהם היו בבית בחודש מרץ ובאפריל והיה להם זמן לבצע סקר שוק בפרויקטים שעניינו אותם דרך הטלפון או באמצעים דיגיטליים, ובחודש מאי הם כבר באו מוכנים ומגובשים למשרדי המכירות. מאז ועד היום חל זינוק במכירות בהשוואה לחודשים הקודמים והיקף המכירות חזר לנתונים של ינואר-פברואר", לדבריה.

"בצוותא" הינה השכונה הראשונה בישראל שנבנית בשיטת החדשנית של "תכנן ובנה" – תכנון ובנייה של שכונה ע"י יזם אחד.  בניית השכונה שהחלה בסוף ינואר 2019 כוללת 1,519 דירות ב-86 בניינים, שני בתי ספר יסודיים, 11 כיתות גן ילדים, מרכז מסחרי, מתנ"ס, אולם ספורט ומגרש ספורט משולב. נכון להיום כל השלדים של הבניינים בשכונה עומדים על תילם, כולל בתי הספר ומבני הציבור, וכל זאת בפחות משנתיים וחצי – קצב בנייה חסר תקדים שאין לו אח ורע בישראל עד היום.

כהן מוסיפה, כי "כמות הדירות שמכרנו בתקופה זו למרות משבר הקורונה מעידה על הביקושים הגבוהים שמושכת שכונת 'בצוותא' וכן על האמון הרב של הרוכשים ביכולות של חברת שפיר, באיכות הבנייה ובטיב המוצר המוגמר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here