אדריכל לעיצוב פנים מיוחד בירושלים

אדריכלות ועיצוב פנים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בעוד כל אחד מאתנו רוצה לראות את הבית שלו או המבנה החדש שהוא מקים בעיני רוחו, הוא עדיין לא בטוח יהיה בעל הניסיון והידע המתאים לגרום לחזון שלו להפוך למציאות באמצעות העיצוב הפנימי של המקום. ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם וידועה ביופייה המיוחד ובמבנה ההנדסי והארכיטקטורי של המבנים בה. גם חלקם הפנימי של מבנים רבים בעיר כמו בתי כנסת, מקוואות, מבנים ציבוריים, בתי ספר ואפילו מסעדות ומתחמי בילוי רבים בנויים בצורה המבליטה את העיצוב והסגנון העתיקים, גווני החום השונים המאפיינים את העיר ועוד. 

בחירת אדריכל בירושלים:

אם אתם צריכים אדריכל בירושלים לבית כנסת חדש שאתם בונים, לדירה שלכם או לכל מקום אחר, כדאי לבחור באדם המכיר את העיר ואת העיצובים המיוחדים שלה. אדם שחי ונושם את ירושלים, את האופי העתיק של העיר ואת הקו העיצובי המיוחד שלה. לצד אלה חשוב להכיר סגנונות עיצוב נוספים ממקומות שונים כך יוכל לספק ללקוח גוון עיצובי מיוחד וייחודי עבורו. כמו כן אדריכל מקצועי ידע לקחת את החלומות והחזון של היזם ולהפוך אותם למציאות באמצעות עיצובים ואלמנטים שונים. 

עיצוב בתי כנסת:

בית כנסת הוא מבנה ייחודי ומיוחד מאוד. זהו למעשה התחליף היום לבית המקדש ובו אנשים מגיעים להתפלל יחד לקב"ה. על בית הכנסת לשדר קדושה, טהרה ומקום שצריך לכבד. המקום צריך להיות נקי, מבריק, מהודר ויפיפה. צריך לתכנן את חלקו הפנימי של המבנה כך שארון הקודש יהיה בכיוון ירושלים. יש לתכנן היטב את עמדת החזן, את מקומות הישיבה כולל המרווח והכמות שלהם, עזרת נשים במתחם נפרד וכמובן את הארונות עם ספרי התורה ואפילו את המעברים שהכול יהיה מתוכנן בצורה נכונה להקפות של שמחת תורה ובכלל למעבר קל ונוח לאנשים. עיצוב בתי כנסת ייעשה בקפידה תוך הבנה בערכי הדת, בייעוץ עם הרב המקומי ובהתאם לאיך שבית הכנסת צריך להיראות ולהיבנות, עם כמות המושבים הנדרשת. 

בניית מקווה:

מקווה הוא מבנה נוסף חשוב בתרבות ובדת היהודית. במקום זה מגיעות הנשים לטבול ולהיטהר במהלך החודש ועל כן מקור טבעי של מים הנו קריטי במקווה. המבנה כולו צריך להבנות בסגנון מיוחד ובהתאמה למבנה המותר על פי הדת. בניית מקווה ועיצובו תיעשה בערת אדריכל מקצועי ומנוסה כמו סטודיו ד-קו המתמחים בעיצובים ואדריכלות למבני דת: בתי כנסת, מקוואות ועוד. 

צרו קשר באתר http://www.dekav-design.com או בטלפון 02-6565176 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here