נדלן ודירות בחיפה
קרדיט: פריד סעיד
  • חיפה העיר ה 3 בגודלה בארץ ונחשבת לעיר המרכזית ובירת הצפון ובעלת פוטנציאל תמידי לפיתוח אם זה מבחינת עסקים , תרבות , תיירות  ונדל״ן .
  • היום חיפה נחשבת לפוטנציאל השקעה גבוה בגלל כמות הסטודנטים שעוברים לחיפה מהצפון , הגליל , מהמשולש שלומדים במוסדות אקדימאיים מוכרים כמו אונברסיטת חיפה , הטכניון ומכללות כמו ויצו , תילתן וכו’.. ובהרבה מקרים נשארים בעיר גם אחרי סיום הלימודים ומקימים משפחות .
  • ביקוש גבוה ל דירות בחיפה : בשנים האחרונות ישנה הגירה חיובית לחיפה מאזורי הצפון , הגליל ומאזור המשולש לזוגות צעירים המחפשים איכות חיים יותר טובה וקירבה למקומות העבודה שלהם בחיפה ( עובדי רפואה , הייטק וכו.. ) וגם בגלל פיתוח התחבורה : מנהרות הכרמל , כביש עוקף קריות , המטרונית  וכמובן הרכבת שהקלה על הזוגות והרווקים שגרים באזור הצפון והגליל להגיע למקומות העבודה שלהם אם זה בחיפה ובמרכז .
  • בשנים האחרונות חיפה עוברת בצורה מסיבית בכמה שכונות מבוקשות תהליך של התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי ופרויקטים של תמ״א 38 ופיתוח העיר התחתית והנמל והקמת קמפוס הנמל שהחזיר לחיים את העיר התחתית ואזור המושבה הגרמנית .
  • אחת הסיבות המרכזיות שהפכו את העיר לפוטנציאלית להשקעה היא גם מחירי הדיור שנחשבים לסבירים ביחס למקומות אחרים בארץ וכמובן פוטציאל העיר להשבחה עתידית וכמובן התשואה הנחשבת לטובה בהשוואה לערים מרכזיות אחרות .

שוק הנדל"ן בחיפה :

שוק הנדל״ן והדירות בחיפה כבר כמה שנים טובות נמצא בעליה ורמת הביקוש גוברת , בשנים האחרונות ישנה הגירה חיובית לעיר מאזור הצפון , הגליל ומאזור המשולש לאנשים ולזוגות המחפשים לשפר את איכות החיים שלהם אם זה מבחינת חברתית ומבחינה תעסוקתית וכמובן לא נשכח את המשקיעים המחפשים הזדמנויות נדל״ן בכמה שכונות מרכזיות בשל התוכניות להתפתחות עירונית בכמה שכונות כמו : קרית אליעזר , קרית אליהו , העיר התחתית , עין הים , נווה דוד ובאזור הדר .

חיפה היום נחשבת לפוטנציאל ענק אם זה לזוגות צעירים בתחילת דרכם שיכולים למצוא דירות ונכסים במחירים שפויים ואם זה למשפחות   משפרי דיור המחפשים נכסים העונים על הצרכים שלהם וכמובן המשקיעים המחפשים הזדמנויות השקעה טובה שיכולה  להניב להם  תשואה מכובדת עם פוטנציאל השבחה עתידית במקומות שמיועדים לפיתוח . כמובן אם אתם מחפשים מבחר דירות בחיפה למכירה או  להשקעה מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם .

אם אתם מנסים למכור או לקנות נכס בחיפה מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם

משרדנו מתמחה בכמה אזורים בחיפה בינהם , הדר , קרית אליעזר , המושבה הגרמנית , כרמל צרפתי , כרמל מערבי והסביבה .

פריד סעיד – משרד תיווך בחיפה

פריד סעיד – דירות למכירה בחיפה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here