לבנות בית, דירה או משרד – לפי התקנים

"ביתנו הוא מבצרנו" – מדובר בביטוי מדויק מאין כמוהו, כאשר הבית בו אנו גרים משמש לנו כמרחב פרטי בטוח ונוח. על מנת להמשיך ולהבטיח גם בעתיד בניה ברמה הגבוהה ביותר, יש לפנות אל אנשי מקצוע ויועצים, שיבטיחו את ליווי וקידום הפרויקט בבניה כהלכה. בין אם מדובר ביועצים בתחום החשמל, הקונסטרוקציה או האקוסטיקה – מדובר בגורמים מוסמכים עמם יש לשתף פעולה.

כאמור, תחילתו של כל פרויקט בבניה, כמו גם הליווי המקצועי שלו, דורש את מומחיותם של הגורמים הרלוונטיים, אלו המנוסים והמיומנים ביותר. זהו הזמן לפנות אל יועץ אקוסטיקה, יועץ חשמל, וכן הלאה – צוות המומחים שילווה את התהליך על הצד הטוב ביותר. זהו הזמן לפנות אל חברת פתרונות הנדסה ובטיחות. חברה מובילה זו מספקת מגוון שירותי ייעוץ תחת קורת גג אחת: קונסטרוקציה, תנועה וחניה, פיתוח נוף, אינסטלציה, בטיחות אש, נגישות וחשמל. 

להנגיש כראוי, לבנות תשתיות מתקדמות – תחת קורת גג אחת

המודעות כלפי הנגשת בתים, מסודות ציבור וכן האלה הולכת וגוברת בשנים האחרונות, כאשר על פרויקטים בבניה כיום לעמוד בסטנדרטים גבוהים. על מנת להבטיח גישה נוחה ויעילה למבנים השונים, יש לשתף פעולה עם גורמים שונים בשלב התכנון וההקמה של הנכס. בשלב זה, תפקידו של יועץ נגישות הוא משמעותי – שכן בזכותו ניתן יהיה: למצוא פתרונות רלוונטיים לשטח המדובר, לקבל טופס 4 נגישות לאתר הבניה, לבצע מחקר סקרי נגישות וכן הלאה. 

כמו כן, לאורך תהליך העבודה יש לשתף פעולה עם מומחים נוספים מתחומים אחרים, כדוגמת מהנדס אינסטלציה. במסגרת עבודתו של מומחה זה, על יועץ האינסטלציה לתכנן את המערכת באופן מיטבי. כלומר, החל מתכנון אספקת המים החמים בנכס, תכנון צנרת הביוב, תכנון צנרת ניקוז מי גשמים וכן הלאה – מדובר בתפקיד בכל חשיבות ברמה גבוהה. 

ללוות את כל שלבי התהליך בהצלחה

תהליך תכנון הבניה דורש הבנה מעמיקה בדרישות החוק, בשלבי הפעולה השונים ועוד. על מנת לעמוד בכל אלו בהצלחה יתרה, יש לפנות אל חברת פתרונות הנדסה ובטיחות. צוות החברה מחזיק בהכשרה מקיפה בתחומי עיסוקו, בידע מעמיק ובניסיון רב. מעבר לכך, חברה זו מספקת שירות מקצועי, מהיר ואיכותי – לאורך כל שלבי תהליך התכנון והוצאת ההיתר. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-2042088 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here