פרויקט אונו ואלי -של חברת אאורה בקרית אונו. קרדיט תמונה: גל פליבה

לקראת איכלוס שלב א'  בפרוייקט אונו ואלי בקרית אונו, הפתיעה חברת אאורה יזמית הפרויקט את רוכשי הדירות. הבניין כולו נעטף בסרט מתנה מואר

מה לא יעשו יזמים כדי להשביע את רצונם של רוכשי דירות בתקופת קורונה? לקראת איכלוס שלב א' של פרויקט אונו ואלי, חברת אאורה ישראל יזמית הפרויקט הפתיעה רוכשי הדירות. הבניין כולו נעטף בסרט מתנה מואר

בניגוד לרבים בענף, שהודיעו על עיכובים באיכלוס בשל מגיפת הקורונה, אאורה עומדת בזמנים ואכלוס 4 בניינים מתוך 8 בפרויקט יאוכלס כבר בחודש הבא. החברה, החליטה להפתיע את רוכשי הדירות ועטפה בסרט מתנה ענק את הבניין כולו ,הסרט הואר בשעות הערב והפך למיצג ענק שהאיר את הרחוב כולו.

חברת אאורה, פנתה כבר לספר השיאים של הגינס, כדי שתבדוק את המיצג במטרה שהוא ירשם כשיא גינס.

פרויקט "אונו ואלי" הוא פרויקט פינוי בינוי במתחם בר יהודה בקריית אונו, שבמסגרתו פונו 216 יח"ד ותיקות ובמקומן ייבנו 672 יח"ד ב-8 בניינים בני 12-15 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט -דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים המוביל יסקי מור סיוון.

יעקב אטרקצ'י מנכל ומבעלי חברת אאורה- צלם – ראובן קפוצ"ינסקי

לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, "אנו נרגשים לקראת איכלוס השלב הראשון של הפרויקט ורצינו לשמח קצת את רוכשי הדירות בתקופה מורכבת זאת. פרויקט אונו ואלי, הוא פרויקט מיוחד – פרויקט כלכלי-חברתי מרגש שמושתת על שיתוף פעולה מלא עם הדיירים, שקיפות ושוויון. בנוסף פרויקט זה הוא הראשון בקרית אונו שמשלב אלמנטים של מיגדור עירוני: סביבה בטוחה לילדים, מדרכות נגישות, חניות לעגלות, הצללות, תאורת לילה ויום ועוד. אאורה ממשיכה לצבור פרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי באזורי הביקוש המשמעותיים ביותר באזור מרכז הארץ. אנו מקדמים כיום 40 פרויקטים שונים ברחבי הארץ, מקימים למעלה מ-13 אלף יחידות דיור למגורים, ונמשיך לפעול לאיתור מתחמים מועדפים ולבנות את שכונות העתיד של ישראל".

הפרויקט ממוקם בלב קריית אונו, במרחק הליכה מהקניון, מבתי הספר והגנים, ממרכז מסחרי איכותי ומשלל בתי קפה ומסעדות. בסמוך לפרויקט ייבנה פארק ירוק גדול הכולל שבילי הליכה, מסלולי אופניים וגינות משחקים מעונות וגני ילדים, מרכז מסחרי קהילתי ועוד. קריית אונו הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל. העיר מאופיינת בחיי קהילה עשירים, חיי תרבות ופנאי, שטחים ירוקים, נוף פתוח, לצד חווית מגורים מעוצבת ופונקציונאלית באזור שקט שמציע חיים שוקקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here