איך לשדרג את הדלתות בבית שלכם?

חידוש ועיצוב מחדש של הדלתות בבית שלנו יכול להיעשות בכמה מקרים. ראשית כאשר הדלת מתיישנת וזקוק לחידוש מראה ועיצוב. במידה ורוצים לחסוך בעלויות של החלפת הדלת פשוט משתמשים בטפט או ציפוי מיוחד וביצוע תיקונים קטנים והדלת מקבלת מראה שונה וחדש. כמו כן גם לדלתות חדשות ייתכן ונרצה להשתמש בציפוי או טפט כאשר נרצה פשוט להעניק לדלת עיצוב חדש ושונה מהעיצוב הקיים. במקרים כאלה ואחרים ניתן יהיה להיכנס לאתר של קלאסדור ולהתרשם ממגוון הטפטים, הציפויים והסגנונות שניתן לעצב את הדלתות שלכן. כאשר אנו מדברים על דלתות אנו מדברים גם על דלת המקרר, דלתות הארון וכו'.

איך בוחרים דלתות לבית?

כאשר מדובר בדלתות החיצוניות והפנימיות של חדרי הבית (ולא דלתות המקרר, ארונות הבגדים או ארונות המטבח) אנו יודעים כי בדרך כלל קונים סט של דלתות ומשקופים מאותו סט כדי לשמור על עיצוב וקונספט אחיד לפחות בעיצוב הכללי של הבית. פרמטרים נוספים שעשויים להשפיע על בחירת הדלתות יהיו מחירי הדלתות, חומר הגלם ממנו הדלת עשויה, אלמנטים עיצוביים על הדלתות, בטיחות, סוג נעילה/סגירה של הדלת ועוד. כמובן שבמידה ואתם לא מרוצים מהמראה הראשוני של הדלתות אבל כן מחומר הגלם, המבנה והאלמנטים השונים שעל הדלת – תוכלו לשנות את מראה הדלת באמצעות טפטים מיוחדים.

כיצד ניתן לייפות את הדלתות באמצעות טפטים?

טפט לדלת יכול לעשות פלאים לעיצוב הדלת שלכם ולספק מראה ייחודי ומיוחד לדלתות שלכם. למעשה כמעט כל עיצוב ניתן להפוך לטפט באמצעות מכונת הדפסה מיוחדת ולכן אם יש לכם חלום לעצב את הדלתות שלכם בצורה מסוימת תוכלו לעשות זאת באמצעות טפטים מיוחדים עם הרעיון שלכם. אין גבול לרעיונות ולעיצובים שניתן לעשות ולכן מדובר בפתרון הטוב ביותר לחידוש דלתות וחידוש המראה של הדלתות בהתאם לצרכים שלכם. את הטפט מדביקים בקלות על הדלת, כמו מדבקה, אולם יש לעשות זאת בצורה מקצועית כדי לבצע את העבודה בצורה מדויקת ומבלי שיהיו בועות אוויר על פני הדלת. 

תיקון ושיפוץ דלתות עם ציפוי מיוחד:

לאורך הדלתות דלתות הבית שלכם עשויות להתיישן, להבלות או אפילו לחטוף מכות, להתמלא בחורים, עיקומים שונים וכו'. חידוש הדלתות יכול להיעשות בקלות באמצעות ציפוי דלתות מיוחד. ציפוי מיוחד זה מודבק על הדלת ומספק את המראה החדש והמתוקן של הדלת. כמו כן ניתן למלא חורים בדלת ועליהם להתקין את הציפוי וכך להיות רגועים שבנגיעה בציפוי לא ייווצר חור חדש. 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://classdoor.co.il או התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here