קרדיט - Canva

הגשמת חלום על בית פרטי משלכם אינה חייבת להיות דרך מכשולים אפילו בישראל. ענף הבנייה התקדם מאוד והיום בונים בצורה מתוחכמת ומהירה, יעילה וברוב המקרים עומדת בלוח הזמנים. הבעיות העיקריות שמונעות בימינו עמידה בלוח זמנים הן בדרך כלל לאומיות או כלכליות ולאו דווקא בגלל היעדר מקצועיות, וזה קורה לא מעט הודות לשכלול הפיקוח והניהול של פרויקטים לבנייה. יותר ויותר אנשים מבינים שיש להיעזר בשירותי פיקוח בניה פרטית לא רק כדי לנהל את הפיקוח בשטח אלא גם כדי לתכנן את לוחות הזמנים של הפרויקט. מנהל פרויקט מתאם בין הגורמים השונים שבונים את הפרויקט, בין הלקוח לקבלנים, בין הקבלנים ואנשי המקצוע לרשויות ובאופן כללי מנווט ומנתב את העבודה כדי שלא יהיו תקלות ואי הבנות. מנהל הפרויקט גם מוודא שכל תקלה מקבלת את המענה שלהם וצופה בעיות לפי אופי הפרויקט ומספק להן תשובות בזמן. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ מלווה כל פרויקט מתחילתו על מנת להביא אותו לגמר מוצלח ומסירה ללקוח בזמן.

התחדשות עירונית שאפשר להרוויח ממנה

פרויקטים שצצו בשנים האחרונות בשכונות ותיקות כדי לנצל את הטבות תמא 38 מחייבים ליווי וייעוץ מיוחד בשל ההיבטים הייחודיים שלהם. יש דיירים שצריכים להבין מהן האפשרויות שמציגים בפניהם, מהן העלויות, מהן ההשלכות, האם הורסים את הבניין או רק משדרגים אותו בתוספות בנייה שונות והרחבת השטח של הדירה, מהן ההשלכות המשפטיות ואיך הרשות יכולה לאשר לכם את הפרויקט מבלי להערים קשיים. גם כשהעבודה מתחילה יש לדעת בכל שלב מה קורה ואיך הוא מתקדם, ואם נוצרות בעיות כמו התמשכות הפרויקט או קשיים ביורוקרטיים, יש מי שמטפל בכל אלה והוא מפקח בניה פינוי בינוי. ככל שיש יותר ניסיון בתחום זה כך גם יש יותר תוצאות טובות במסירת הפרויקט בזמן וללא בעיות שתוקעות אותו באמצע.

ייעוץ מקצועי לכל פרויקט בנייה

כל פרויקט חייב את אנשי המקצוע הטובים ביותר שעומדים לרשותו כי זה מה שמבטיח עבודה איכותית ועמידה בתקנות ובתקנים. כשיש לכם ליווי מקצועי וייעוץ מהרגע הראשון של תכנון הפרויקט אתם בטוחים יותר שיגיע לכדי הגמר שלו במינימום תקלות. מפקח בנייה וייעוץ בבחירת הקבלנים מבטיחים לכם שאת הבית שלכם בונים הטובים ביותר ואתם מקבלים אותו בזמן וללא דחיות ועיכובים בלוחות הזמנים. שירותי הפיקוח והבקרה שלה על חברות בנייה וקבלנים שונים ניתנים ללקוחות פרטיים ועסקיים בשלל פרויקטים ברחבי הארץ מורכבים יותר ופחות. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ (marcoyeng.co.il) מעמידה לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר כבר שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here