קרדיט - Canva

אזרחים רבים מוצאים את עצמם מעורבים באירועים פליליים שונים על כרחם והם נדרשים להגן על עצמם או לקבל ייעוץ משפטי כדי לא להסתבך בכתב אישום וברישום פלילי. במקרה שבו הם נכשלים ועוברים משפט שבסופו הם מורשעים, או בכל הליך אחר שבו הם מוכתמים והעבר שלהם משליך על עתידם באופן חמור, יש תמיד סיכוי להתחיל מחדש כאשר בוחרים בחיים חדשים שבהם תפנו עורף לכל ההסתבכויות שלכם. במקרים כאלה, כאשר הורשעתם במשפט והמאסר שלכם עלול להפוך לכתם על חייכם, אפשר להגיש בקשת חנינה מהנשיא, לפרט את הנימוקים לכך ולהוכיח שהחלטתם לחזור למוטב ולהתחיל את החיים שלכם מחדש בדרך חדשה. חשוב לומר שחנינה מהנשיא ניתנת לא רק לאסירים אלא גם לכל מי שרוצה לשנות כל הכרעה שיפוטית שניתנה בענייניו מנימוקים שונים. את הבקשה מגישים באמצעות עורך דין שיודע לנמק ולפרט את הסיבות לכך ולדבר בעדכם על מנת לשכנע את הנשיא שהנכם ראויים לחנינה. משרד עו’’ד אלון שליכטר מטפל בבקשות כאלה של לקוחות ששמחים לקבל את החנינה שהם מייחלים לה מנשיא המדינה.

אלימות במשפחה מחייבת פעולה נחושה

אי אפשר להקל ראש בכל מה שקשור לאלימות במשפחה בפרט ולכל מעשה אלימות בכלל, ולכן יש לפעול בנחישות נגד מקרים ואיומים כאלה כדי שתוכלו לחיות את חייכם בשלווה וללא פחד מהאיומים נגדכם. היום קל מדי לאיים על אנשים ולהטיל עליהם אימה באמצעים שונים ולכן קיים אמצעי פשוט שיכול להבהיר להם שאינכם מתכוונים לעבור על כך בשתיקה ולוותר להם. על ידי הוצאת צו הרחקה לאנשים כאלה, בין אם מדובר בבני זוג או אנשים אחרים שמאיימים עליכם, תוכלו להגן על עצמכם ועל יקיריכם מאלימות זאת ולנקוט אמצעים נוספים כמו הגשת תלונה ותביעה אזרחית לפיצויים או כל צעד אחר שעורך הדין שלכם ייעץ לכם לנכון לעשות.

להיעזר בשירותי עורך דין מנוסה

ככל שעורך הדין שלכם מנוסה בתחום שבו אתם זקוקים לו כל גם יש יותר סיכוי שתקבלו את התוצאה שאתם מחפשים. במקרים שבהם עורך הדין צריך להכין אסטרטגיה לניהול התיק שלכם, איסוף הראיות להוכחת חפותכם ולתת לכם את כל השירותים שנדרשים כדי לחלץ אתכם מהליכים שונים ולהטות את התוצאות לטובתכם באמצעות החוק, מומלץ להיעזר בעורך דין שהרקורד שלו מדבר בעד עצמו כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כל פשרה שתעשו בתחום זה יתבטאו אחר כך בתוצאות של ההליכים נגדכם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מנהל את כל ההליכים שנועדו לטובתכם ולניצחון בכל משפט שלכם בדרך היצירתית והמנוסה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here